تبیان، دستیار زندگی
احمدی نژاد، بازورگویان و مستکبران سازش ندارد و هر جا که بتواند صدای مظلومیت ملتها را به گوش جهانیان برساند، کوتاهی نمی کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تداوم گفتمان امام و انقلاب در گرو پیروزی احمدی نژاد در انتخابات است
ثمره هاشمی

سید مجتبی ثمره هاشمی در جمع خبرنگاران در ساری افزود: احمدی نژاد، بازورگویان و مستکبران سازش ندارد و هر جا که بتواند صدای مظلومیت ملتها را به گوش جهانیان برساند، کوتاهی نمی کند.

وی یکی ازخصوصیات بارز رییس جمهوری را کشف بت و بت شکنی ذکر کرد و گفت:

احمدی نژاد با شناسایی هولوکاست ضربه سنگینی به صهیونیست و حامیان آنها وارد کرد.

وی یادآورشد: برای اینکه پرچم عدالت خواهی درجهان برافراشته بماند، نیاز است که احمدی نژاد در این دوره از انتخابات پیروز شود.

ثمره هاشمی، انتخابات این دوره ریاست جمهوری را بسیار حساس و سرنوشت ساز ذکر کرد و گفت: بخش اجرایی در کشور از جایگاه بسیار بالایی برخوردار بوده و رییس جمهور مسوولیت اجرای قانوان اساسی را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: باقی ماندن انسانهای صالح بر مسند قدرت بسیار مهم و حیاتی است.

مسوول ستاد هماهنگی حمایتهای مردمی از احمدی نژاد ادامه داد: با پیروزی احمدی نژاد در انتخابات سال 1384 دولتهای مختلف که شناخت چندانی از ایشان نداشتند، با تبلیغات منفی از رییس جمهور یک چهره خشن ترسیم کردند.

برای اینکه پرچم عدالت خواهی درجهان برافراشته بماند، نیاز است که احمدی نژاد در این دوره از انتخابات پیروز شود

ثمره هاشمی گفت: رییس جمهور در مدت این چهار سال با عمل، رفتار و مواضع روشن و ثابت بسیاری از تبلیغات منفی دشمنان را خنثی کردند.

وی افزود: کسانی که در ستادهای تبلیغاتی احمدی نژاد مشغول فعالیت هستند بدانند که در یک جهاد مقدس شرکت کرده اند.

وی با عنوان اینکه هزینه های تبلیغاتی ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد تنها از سوی مردم تامین می شود و این ستادها متکی به برخی افراد صاحب ثروت نیست، ادامه داد: برخی افراد با فروش ماشین و خانه خود هزینه های این ستادهای تبلیغاتی را تامین می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ریس جمهور با تشکیل 10کمیته اقتصادی با حضور اساتید و کارشناسان مجرب حوزه اقتصاد بر تحول سامانه های اقتصادی در کشور تاکید دارند و برخی از برنامه های ایشان که دراین بخش شروع شده است باید ادامه یابد.

به گفته ثمره هاشمی، برنامه پنجم اقتصادی در دست تدوین است و 30نفراز کارشناسان با تجربه نیز برای این منظور تعیین شده اند.

دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران روز جمعه بیست و دوم خرداد ماه جاری برگزار می شود.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور