تبیان، دستیار زندگی
تمهیدات شهرداری برای تبلیغ عادلانه کاندیداها در محیط شهری
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمهیدات شهرداری برای تبلیغ عادلانه کاندیداها در محیط شهری
محمد هادی ایازی

محمد هادی ایازی با بیان اینکه "شهرداری همانند دوره های قبل حداکثر 24 ساعت پس از برگزاری انتخابات کل شهر تهران را از تبلیغات انتخاباتی پاک می کند" تمهیدات شهرداری برای تبلیغ عادلانه کاندیداهای ریاست جمهوری را تشریح کرد.

سخنگوی شهرداری تهران در نشست خبری با بیان این مطلب گفت: اگر انتخابات یک مرحله ای باشد تا 24 خرداد پاکسازی شهر تکمیل می شود، اما اگر به دور دوم کشیده شود 24 ساعت پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات، شهر پاکسازی می شود.

دکتر هادی ایازی ادامه داد: شورای شهر تهران برای انتخابات سال 88 بیش از دو میلیارد تومان اعتبار برای برنامه های انتخاباتی شهرداری پیش بینی کرده است که در هماهنگی با شورای نگهبان و استانداری تهران، بخشی از این اعتبارات توسط آنان تأمین می شود.

اگر تخلف تبلیغاتی و از سوی نامزدها باشد باید توسط فرمانداری و شورای نگهبان به شهرداری اعلام شود تا سازمان زیبا سازی و مناطق نسبت به جمع آوری آن اقدام کنند

مشاور عالی شهردار تهران در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر بروز تخلفات انتخاباتی طرفداران برخی کاندیداها خارج از امکانات تبلیغاتی پیش بینی شده در سطح مناطق 22 گانه شهرداری شامل پخش تراکت و پوستر کاندیداها توسط هوادران آنها گفت: اگر تخلف تبلیغاتی و از سوی نامزدها باشد باید توسط فرمانداری و شورای نگهبان به شهرداری اعلام شود تا سازمان زیبا سازی و مناطق نسبت به جمع آوری آن اقدام کنند.

سخنگوی شهرداری تهران در ادامه به اقدامات شهرداری تهران برای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دو هزار بیلبورد رای نصب پوسترها و تبلیغات رایگان نامزدهای ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است. همچنین برای افزایش مشارکت شهروندان تلویزیونهای شهری سطح شخهر تبلیغات خود را آغاز کرده اند و تلویزیونهای LED پارکها نیز به صورت مستقیم صحبتها و مناظرات کاندیداهای انتخاباتی را پخش می کند.

ایازی به دوسالن در شمال و جنوب تهران برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها اشاره کرد و افزود: همچنین سالنهای برج میلاد و فرهنگسرای بهمن نیز برای تبلیغات در نظر گرفته شده که پس از انعقاد قرارداد بر اساس تخفیفات ویژه در اختیار نامزدها قرار می گیرد.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور