تبیان، دستیار زندگی
هنگام پخش صحبت‌های دكتر محسن رضایی در شب گذشته برق برخی از مناطق تهران و شهرهای ایران در استانهای تهران، آذرباجان‌غربی، خوزستان، کهگیلویه‌وبویراحمد و چهارمحال‌بختیاری قطع شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطع برق در هنگام برنامه رضایی در چند استان

محسن رضایی

هنگام پخش صحبت‌های دكتر محسن رضایی در شب گذشته برق برخی از مناطق تهران و شهرهای ایران در استانهای تهران، آذرباجان‌غربی، خوزستان، کهگیلویه‌وبویراحمد و چهارمحال‌بختیاری قطع شد.

به گزارش ایفنا نیوز، روز شنبه دوم خرداد هنگام پخش برنامه «صحبت به دوربین» كه اختصاص به صحبت‌های دكتر محسن رضایی در دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری داشت برق جنوب تهران و مناطقی از آذربایجان غربی، ایذه، مسجدسلیمان، دزفول در استان خوزستان و شهركرد درستان چهارمحال بختیاری قطع شده است.

گفتنی است هنگام پخش برنامه دكتر رضایی مردم بسیاری از شهرهای نامبرده با ستاد انتخاباتی ایشان تماس می‌گرفتند و خواستار پی‌گیری موضوع بودند.

به نظر می‌رسد برای این كه نامزدها در همه موارد از شرایط یكسانی برخوردار باشند باید تدابیری اتخاذ كرد كه مردم همه كشور بتوانند در روز و ساعت‌های اعلام شده برنامه‌های نامزدهای انتخابات را از رسانه ملی بشنوند.

همچنین صبح امروز خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در خبری با عنوان "قطع برق شهر یاسوج هنگام برنامه تلویزیونی محسن رضایی" نسبت به بروز اختلال در برق نقاط دیگری از کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر نوشته است: دقایقی پس از شروع صحبت های محسن رضایی، کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شبکه یک سیما، برق بخشی هایی از شهرهای یاسوج و سی سخت و روستاهای اطراف قطع شد.

به گزارش خبرنگار مهر در یاسوج، بر این اساس شمار زیادی از مردم این مناطق موفق به شنیدن دیدگاه های رضایی در برنامه دیشب نشدند. مسئولان شرکت برق استان اتصال در شبکه را عامل قطع برق عنوان کردند.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

منبع: ایفنا نیوز

تنظیم برای تبیان: گروه جامعه و سیاست