تبیان، دستیار زندگی
محمود احمدی نژاد در دیدار 120 نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخلاف تعریف غلط برخی ها، انتخابات در جمهوری اسلامی صحنه جابجایی قدرت نیست، اظهار داشت: هر انتخابات نقطه پرش و جهش ملت ایران به سکوی بالاتر است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یاران حقیقی انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری مشخص می‌شوند

احمدی نژاد

رئیس جمهور تاکید کرد: به فضل الهی در انتخابات ریاست جمهوری موانع از پیش پای انقلاب برداشته می شود و یاران حقیقی انقلاب مشخص خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود احمدی نژاد در دیدار 120 نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخلاف تعریف غلط برخی ها، انتخابات در جمهوری اسلامی صحنه جابجایی قدرت نیست، اظهار داشت: هر انتخابات نقطه پرش و جهش ملت ایران به سکوی بالاتر است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اگر موانع نباشد، متن مردم براساس فطرت ها همیشه همراه آرمان ها است، گفت: هرگاه فطرت یک ملت در صحنه باشد حرکت ملت با سرعت نور خواهد بود.

وی انتخابات را رها شدن انرژی ملی در مسیر آرمان های الهی دانست و تصریح کرد: ملت آرمانی ایران مسیر رو به کمال را با قدرت روز افزون ادامه می دهد.

احمدی نژاد تصریح کرد: به فضل الهی در انتخابات ریاست جمهوری موانع از پیش پای انقلاب برداشته می شود و یاران حقیقی انقلاب مشخص خواهند شد.

به فضل الهی در انتخابات ریاست جمهوری موانع از پیش پای انقلاب برداشته می شود و یاران حقیقی انقلاب مشخص خواهند شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه ریشه انحرافات از زمانی آغاز شد که انسان ها از خدا فاصله گرفتند، اظهار داشت: هر کاری زمانی ارزش دارد که به طور خالص برای خدا باشد و الا در هر شرایطی به درد نمی خورد.

وی با تاکید بر اینکه به جز ایران کسی نمی تواند مسایل جهان را حل کند، گفت: امروز همه بسیج شده ایم که ضعف ها را برطرف کنیم و مهم این است که مسیر درست را انتخاب کرده ایم.

پیش از سخنان رئیس جمهور، حجت الاسلام ابراهیمی به نمایندگی از نمایندگان حاضر در این نشست، تصریح کرد: عنصر اصولگرایی به عنوان جوهر انقلاب اسلامی باید حفظ شود.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر اینکه مردم گفتمان امام (ره) و انقلاب را با هیچ چیز عوض نمی کنند، اظهار داشت: همه باید خط اصیل اسلام و امام (ره) و انقلاب و راه رهبر معظم انقلاب و اصولگرایی را حفظ کنند.

نماینده فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به توجه ویژه دولت نهم به زنان و اقشار محروم و مستضعف تاکید کرد: امروز ارزش های انقلاب اسلامی ملت ایران با رفتار و گفتمان دولت نهم احیا شده است.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

منبع: مهر

تنظیم برای تبیان: گروه جامعه و سیاست