تبیان، دستیار زندگی
آیت‌الله راستی کاشانی در پاسخ به پرسش انتخاباتی جمعی از فضلا و شاگردان خودتأکید کردند: دکتر محسن رضایی حقاً فرزند راستین امام و حامی و پیرو ولایت فقیه و خادم ملت مسلمان ایران هستند و در راستای سعادت و بهروزی ملت ایران، تلاشگر و کوشا هستند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمایت آیت الله راستی کاشانی از رضایی

آیت الله راستی کاشانی

آیت‌الله راستی کاشانی در پاسخ به پرسش انتخاباتی جمعی از فضلا و شاگردان خود و جمعی از مؤمنین تأکید کردند: دکتر محسن رضایی حقاً فرزند راستین امام و حامی و پیرو ولایت فقیه و خادم ملت مسلمان ایران هستند و در راستای سعادت و بهروزی ملت ایران، تلاشگر و کوشا هستند.

به گزارش پایگاه اینترنتی دکتر محسن رضایی، متن پرسش انتخاباتی جمعی از فضلا و شاگردان حضرت آیت‌الله راستی کاشانی و جمعی از مؤمنین از ایشان و پاسخ معظم‌له به شرح زیر است:

محضر مبارك فقیه اهل بیت عصمت و طهارت

حضرت آیت‌الله العظمی آقای راستی كاشانی ـ مدظله‌العالی

با سلام و تحیت و آروزی سلامتی و طول و عمر و دوام تأییدات حضرت عالی

از آنجایی كه جناب آقای دكتر محسن رضایی در انتخابات دور دهم ریاست جمهوری اسلامی ایران، اعلام آمادگی نموده و نامزد شده‌اند و از سالیانی دور چه قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حضرت مستطاب عالی ارتباط و همراهی داشته‌اند، خواهشمندیم كه شناخت خود را از ایشان بیان فرمایید.

نظر مبارك حضرت‌عالی و علمای اعلام، چون همیشه چراغ راه علاقه‌مندان و متدینین ملت مسلمان ایران خواهد بود.

خداوند سلامتی و طول عمر به شما عطا فرموده و سایه مبارك عالی را مستدام بدارد.

ادام الله ظلکم الشریف

جمعی از فضلا و شاگردان حضرتعالی و جمعی از مؤمنین

28/02/1388

پاسخ حضرت آیت‌الله راستی کاشانی به پرسش مکتوب جمعی از فضلا و شاگردان خود و جمعی از مؤمنین بدین شرح است:

باسمه تعالی

الحمدلله رب العالمین و الصلوة و السلام علی محمد و آله الطیبین الطاهرین

و اللعن الدائم علی اعدائهم اجمعین الی یوم الدین

السلام علیكم و رحمة الله و بركاته

همانطور كه اشاره نموده‌اید، شناخت و آشنایی ایشان با اینجانب سالیانی طولانی و قریب به جهل سال، چه قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می‌باشد. در این فرصت كوتاه و با حال حقیر، زمان بیان نیست كه مفصل است و مجال دیگری می‌طلبد.

محسن رضایی

اجمالاً فرزند عزیزم جناب آقای دكتر محسن رضایی ـ دامت توفیقاته ـ از مبارزین فعال و خدوم نهضت اسلامی ملت مسلمان ایران می‌باشد، مبارزات و اقدامات عظیم و بی باكانه و خطیر ایشان در جهت پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی فراموش نمی‌شود. حضور ایشان در بعد از پیروزی انقلاب در جهت تقویت و حفظ و تداوم آن به خصوص در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهم و بی بدیل است.

نقش ایشان در فرماندهی سپاه و دفاع مقدس و پیروزی‌ها و سرافرازی رزمندگان دلاور اسلام و ایران به همراه سایر فرماندهان و دلاورمردان، در پرتو هدایت و فرامین حضرت امام قدس سره قابل چشم پوشی نیست و آشكار می‌باشد.

به واقع دكتر محسن رضایی در مبارزه و جهاد از مجاهدین جان بر كف و آماده و با رشادت تمام در خدمت انقلاب و نظام اسلامی بوده و هستند. آنچه كه مهم است و از خصلت‌های ارزشی و برجسته ایشان می‌باشد، التزام عملی و دینی و پایبندی ایشان به احكام شرعی و اسلامی و مذهب حقه جعفری و تعهد ایشان است لذا در این سالیان طولانی و جهاد و حركت مستمر، ارتباط ایشان با روحانیت و مرجعیت و ولایت فقیه پیوسته و توجه به مشروعیت اعمال و کارهایشان است که به آن اهتمام داشته اند. قبل از پیروزی انقلاب اسلامی که مستمر با اینجانب ارتباط داشته و در تنظیم شرعی و دینی کارهای خود دقت داشتند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ارتباط خود را با ولایت فقیه و مرجعیت و حوزه حفظ نموده و حرکت در مسیر ولایت فقیه و تبعیت از آن را داشته اند.

نقش ایشان در فرماندهی سپاه و دفاع مقدس و پیروزی‌ها و سرافرازی رزمندگان دلاور اسلام و ایران به همراه سایر فرماندهان و دلاورمردان، در پرتو هدایت و فرامین حضرت امام قدس سره قابل چشم پوشی نیست و آشكار می‌باشد.

توجه و اهتمام به ارتباط سپاه با ولایت فقیه و حضور نمایندگان رهبری در این نهاد و تحکیم بنیانهای عقیدتی و اخلاقی و معنوی سپاه، از اقدامات نیک و از تلاشها و کوششهای مجدانه ایشان است.

الحمدلله با مطالعات پیوسته و تحصیل در رشته اقتصاد و حضور در عرصه‌های مختلف ایران اسلامی و شرکت در تنظیم برنامه و سیاست‌های نظام، به امور جامعه و برنامه‌های اقتصادی و رفاهی برای ملت مسلمان اهتمام و توجه دارند.

حضور موفق و مثبت ایشان در مسئولیت‌های خطیر نظام اسلامی و تدبیر و مدیریت و فرماندهی نیروهای انقلاب، کوله باری از تجربه و موفقیت را برایشان به ارمغان آورده است که باید از آن استفاده شده و مردم ایران غنیمت شمرده و قدر بدانند.

به هرحال با این خدمات و توفیقات بزرگ و شایستگی‌ها و لیاقت ها، دکتر محسن رضایی حقاً فرزند راستین امام و حامی و پیرو ولایت فقیه و خادم ملت مسلمان ایران هستند و در جهت سعادت و بهروزی ملت ایران تلاشگر و کوشا می‌باشند.

اینجانب در این مدت ایشان را به صدق و صفا و خلوص و سلامت نفس و خدمت و تلاش در جهت رضایت حق تعالی و اهل بیت معصومین سلام الله علیهم اجمعین یافته‌ام.

همین حضور در میدان انتخابات ریاست جمهوری اسلامی، گویای نیت صادق و خلوص و عزم خدمت و نگاهبانی از دستاوردهای نظام اسلامی و استمرار خط امام می‌باشد که گفتنی‌ها در این مورد بسیار و حال حقیر و زمانِ کوتاه، اجازه بیان آن را نمی‌دهد؛ باشد تا زمانی دیگر.

با توجه به حضور در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی و اثبات توانایی و مدیریت، اینجانب دکتر محسن رضایی را برای مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی ایران سزاوار و شایسته می‌دانم.

از خدای منان خواهانم که ما را از سربازان راستین حضرت بقیه الله الاعظم ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء قرار دهد و ملت مسلمان ایران را به تکلیف خویش راهنمایی فرماید.

انه ولی الهدایه و التوفیق

حسین راستی کاشانی

پنج شنبه 26 جمادی الاولی 1430

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

منبع: تابناک

تنظیم برای تبیان: گروه جامعه و سیاست