تبیان، دستیار زندگی
محقق و عضو هیات علمی موسسه امام خمینی (ره) و از حامیان آقای محمود احمدی نژاد نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : به فردی رای می دهیم که ما را در دنیا سربلند کند .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احمدی نژاد رسانه ای بین المللی

احمدی نژاد

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید احمد رهنما ، در مراسم گشایش ستاد مردمی حمایت از احمدی نژاد در اردبیل افزود : اکنون احمدی نژاد به تنهایی یک رسانه بین المللی است بطوریکه می توان واژه احمدی نژاد را دست کم چند بار در یک شبانه روز در رسانه های خارجی و بین المللی شنید .

وی اظهار داشت : این موضوع ناشی از ویژگی های مردمی است که این مرد خدا دارد و اکنون او را ملت های جهان با فرهنگ اسلامی می شناسند و این مقدمه بیداری مردم جهان و زمینه ای برای فرا رسیدن عصر ظهور امام زمان (عج) است .

او با اشاره به اینکه این مهمترین موضوعی است که در دوران کنونی باعث هراس دشمنان و استکبار جهانی شده است گفت : مهمترین ویژگی اصولگرایان اقتدار فرهنگی است و اقتدار فرهنگی به معنی اقتدار ولایت است .

وی تصریح کرد : نباید به افرادی که ارزش وجودی و ارزش های انقلاب ما را در سطح داخلی و کشوری کاهش دهند رای دهیم بلکه باید به فردی که به اقتدار فرهنگی کشور بیندیشد رای دهیم .

امروزه شعارهای دولت نهم همان شعارهای امام خمینی (ره) است

او با اشاره به اینکه هدف ما تشنج آفرینی نیست اضافه کرد : سردمداران غرب از آمدن بعضی افراد در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ایران خوشحال و از آمدن بعضی افراد دیگر ناراحت هستند و باید هشیار باشیم تا مبادا کاری کنیم که خوشحالی غرب را به دنبال داشته باشد و بلکه باید خشنودی روح امام خمینی (ره) و شهیدان و نیز رضایت و شادمانی مقام معظم رهبری را فراهم کنیم .

وی افزود : طی 16 سال قبل از روی کار آمدن دولت نهم سیاست توسعه کشور با استفاده از الگوی غربی اتخاذ شد و در زمان دوم خردادی ها نیز شعارهای اسلامی تبدیل به شعارهای غربی از قبیل جامعه مدنی و آزادی مطبوعات شد و 12 روزنامه که پایگاه تبلیغاتی غرب بودند این شعارها را تنظیم و به جامعه عرضه می کردند .

وی اضافه کرد : اما پس از آن 16 سال الگوهایی برای توسعه در کشور به کار گرفته شدند که امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف انقلاب و به ویژه در جریان دفاع مقدس آن ها را به نظر مردم رسانده بودند و آن الگوی قرآنی بود و امروزه شعارهای دولت نهم همان شعارهای امام خمینی (ره) است .

وی یادآور شد به فردی رای می دهیم که در مقام خدمتگزاری به مردم از همه خدمتگزارتر و در مقام دین و فرهنگ دینی از همه دلسوزتر است .

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور