تبیان، دستیار زندگی
با روی كار آمدن دولت نهم تمام شهرهای كشور به كارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دولت نهم تمام كشور را به كارگاه بزرگ سازندگی تبدیل كرد
منوچهر متکی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، منوچهر متكی بعد از ظهر امروز در جمع مردم بندرگز به تلاش دشمن برای متوقف كردن روند خدمت‌گذاری به مردم اشاره كرد و افزود: توطئه‌های دشمن برای متوقف كردن روند خدمت‌گذاری تاكنون با هوشیاری مردم به خودش برگشته است.

وی سیاست‌های دولت نهم را در عرصه‌های بین‌المللی عزت‌مندانه خواند و تصریح كرد: دولت نهم مواضع به حق امام راحل و رهبری را با منطقی‌ترین شیوه در مجامع بین‌المللی بیان كرد.

وزیر امور خارجه گفت: اینكه دولت نهم در عرصه‌های بین‌المللی با تمام وجود و بدون واهمه‌ای از منافع مردم دفاع كرده است برگرفته از پشتوانه مردمی و آموخته‌های امام و رهبری است.

متكی افزود: آموزه‌های دینی ما در همه حال دفاع از مظلومان است و در 30 سال گذشته بارها این موضع نظام مطرح شده است.

دولت نهم مواضع به حق امام راحل و رهبری را با منطقی‌ترین شیوه در مجامع بین‌المللی بیان كرد

وی ادامه داد: امروزه به فضل الهی فضایی در جهان ایجاد شده كه كسانی كه می‌گفتند نظام جمهوری اسلامی ایران باید تغییر كند مجبور شدند اعتراف كنند كه باید خودشان را تغییر دهند و این بالاترین عظمت برای ایران اسلامی است.

وزیر امور خارجه خاطرنشان كرد: هم اكنون ایران اسلامی با شتاب و با نشاط در همه عرصه‌های اقتصادی نه در حد معمول بلكه در حد خودكفایی با قدرت پیش می‌رود.

متكی اضافه كرد: به بركت نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز شاهد هستیم كه جوانان این مرز و بوم در المپیادهای علمی بر سكوی قهرمانی می‌ایستند.

وی ادامه داد: در حالی كه ایران در رژیم شاهنشاهی فقط قادر بود یك پیكان مونتاژ كند اما هم اكنون ایران به سمتی پیش می‌رود كه برای نخستین بار آماده ساخت هواپیما است.

وزیر امور خارجه افزود: امروز مهم‌ترین چالشی كه برای قدرت‌های سلطه‌گر ایجاد شده این است كه نمی‌توانند افكار عمومی را برای كارهای خودشان توجیه كنند.

متكی گفت: امروز چالش جهانی چالش نظامی نیست بلكه منطق است كه ایران به خوبی به آن مسلح است.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور