تبیان، دستیار زندگی
نامزد انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری گفت: البته در کنار مسئله اشتغال جوانان،معضل مسکن نیز از جمله مسایلی است که قشر جوان ما در حال دست و پنجه نرم کردن با این مشکل هستند و ما باید بتوانیم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تورم را تک رقمی می کنیم
محسن رضایی

محسن رضایی گفت: اشتغال و کاهش نرم تورم و سوق دادن یارانه ها به سمت تولید از جمله مسایل اصلی در اقتصاد دولت من خواهند بود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محسن رضایی در ستاد انتخاباتی خود میزبان جمعی از خبرنگاران اقتصادی رسانه های جمعی شد و با آنها درباره مسایل مختلف اقتصادی ایران گفتگو کرد و در این نشست خاطرنشان کرد در دولت آینده سعی خواهیم کرد که نرخ تورم را ثابت نگه داریم و همچنین در زمینه یارانه های سوخت و انرژی نیز یک برنامه تدریجی خواهیم داشت.

وی درباره وضع اشتغال جوانان نیزگفت: متاسفانه در حال حاضر بسیاری از افراد تحصیلکرده ما در بیکاری بسر می برند که همین امر سبب مشکلات روانی و افسردگی آنان خواهد شد و قطعا با ادامه این روند مشکلات حادی در جامعه رخ خواهدداد.

در دولت آینده سعی خواهیم کرد که نرخ تورم را ثابت نگه داریم و همچنین در زمینه یارانه های سوخت و انرژی نیز یک برنامه تدریجی خواهیم داشت

نامزد انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری گفت: البته در کنار مسئله اشتغال جوانان،معضل مسکن نیز از جمله مسایلی است که قشر جوان ما در حال دست و پنجه نرم کردن با این مشکل هستند و ما باید بتوانیم این شاخص ها را همانند سی سال گذشته حل و فصل کنیم و قدر جمعیت جوان خود را بدانیم.

رضایی افزود: در حال حاضر منابع مالی و غنی ای از جمله چاه های نفت و بسیاری از معادن طبیعی و همچنین صادرات غیرنفتی در کشور وجود دارد اما ما بنا داریم در جهت رسیدن به منابع های درآمدی جدید، از جمله به مسایل ژئوپلتیک بپردازیم که این کار نیز باید از جمله اهداف مهم در دولت جدید باشد.

وی درباره استفاده از نیروی جوان و فعال در تصدی گری دولت جدید گفت: ما از این طریق می خواهیم از نیروهای زیر 30 سال استفاده و همچنین شورای عالی توسعه ملی را از طریق آقایان نوری، هاشمی و کروبی در حوزه اجرای سیاست های اصلی دولت جلو ببریم.

محسن رضایی در پایان به حوزه وسیع اختیارات دولت تاکید کرد و گفت: در حال حاضر حوزه اختیارات رییس جمهور بسیار وسیع است و این که رییس دولتی بعد از گذشت چهار سال بگوید امکانات کافی در زمینه اقتصاد جامعه در اختیارش نبوده است قانع کننده نخواهد بود و در همین جا به شما اطمینان خواهم داد که دولت من یک دولت کارآفرین خواهد بود و ما بر این اساس با تغییر سیستم مدیریتی پول را به سرمایه تبدیل خواهیم کرد.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور