تبیان، دستیار زندگی
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: احمدی‌نژاد با رویه‌ای كه در پیش گرفت جلوی تفكیك دین از سیاست را سد كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جلوگیری از تفکیک دین از سیاست
مهدی کوچک زاده

مهدی كوچك‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ‌فارس در اصفهان در حاشیه سخنرانی در دانشگاه صنعتی اصفهان در پاسخ به این سئوال كه چرا آمریكا و رژیم صهیونیستی اصرار دارند كه هركس رای بیاورد جز احمدی‌نژاد، اظهار داشت: یكی از عمده‌ترین دلایلش صراحت و ایستادگی احمدی‌نژاد بر روی اصولی‌ترین معیارهای انقلاب است و شاید یكی از اصلی‌ترینش همان است كه مقام معظم رهبری فرمودند كه در این دولت جلوی نفوذ سكولاریزم در بدنه مدیریتی كشور گرفته ‌شد.

وی با بیان اینكه احمدی‌نژاد با رویه‌ای كه در پیش گرفت جلوی تفكیك دین از سیاست را سد كرد، ادامه داد: در شرایطی كه عده‌ای به دنبال جلوگیری از دخالت دین در حكومت بودند، احمدی‌نژاد این فضا را برگرداند و تلاش كرد تا حكومت ما تا حد امكان مبتنی بر آرا و ارزش‌های امام و اسلام باشد.

كوچك‌زاده این ویژگی احمدی‌نژاد را باعث بغض و كینه تمام‌ مستكبران عالم و از جمله سرپنجه‌های داخلی‌اش دانست و افزود: برای همین است كه می‌گویند حتی اگر شده یك اصولگرای دیگر باشد تا حتی كمی این وجهه‌اش كمرنگ‌تر باشد.

این استاد دانشگاه در این رابطه اضافه كرد: در واقع این خطی است كه ایادی داخلی یا فریب‌خورده‌های داخلی دانسته با ندانسته خط آمریكا و رژیم صهیونیستی را ترویج می‌كنند.

در این دولت جلوی نفوذ سكولاریزم در بدنه مدیریتی كشور گرفته ‌شد

این نماینده مجلس ادامه داد: در تفكر آمریكایی به این دلیل كه احمدی‌نژاد با طرح هولوكاست آن غده سرطانی را كه امام فرمودند باید از صحنه روزگار محو شود، هدف گرفت دیگر نباید باشد و حتی رژیم صهیونیستی صراحتاً گفت كه احمدی‌‌نژاد باید ترور شود.

وی در پاسخ به این سئوال كه چرا برخی به دنبال كاهش آرای احمدی‌نژاد در این انتخابات حتی در صورت موفقیت وی هستند، اظهار داشت: بالاخره برای اینكه ان‌شاءالله اگر احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهور شد بگویند كه پشتوانه مردمی ندارد و بتوانند آشوب‌های هر 9 روز یكبار را كه در آن موقع هم خودشان ایجاد می‌كردند ادامه بدهند و ‌‌سر راه ترقی و پیشرفت كشور مانع ایجاد كنند.

این استاد دانشگاه در پاسخ به این سئوال كه آیا كروبی و میرحسین هر دو تا انتخابات در صحنه خواهند ماند، تصریح كرد: ارزیابی من این است كه چون وابستگان به جناح اصلاح‌طلب به وضوح قدرت‌طلبی می‌كنند و واقعاً به دنبال كسب قدرتمند و نه به دنبال خدمت، در بین اینها به طور طبیعی وحدت و یكی شدن اتفاق نخواهد افتاد.

وی افزود: با این باور من فكر می‌كنم هر دوی تا آخر حضور خواهند داشت و به رقابت انتخاباتی خود ادامه می‌دهند.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطالله باباپور