تبیان، دستیار زندگی
دبیر اجرایی شورای احزاب زنان اصولگرا گفت: به نظر ما دیدگاه محسن رضایی نسبت به سایر كاندیداها درباره مسایل زنان دیدگاه مترقیانه‌تری است و نماینده تشکلهای عضو این شورا در جلسه اخیر خود، با اکثریت آراء محسن رضایی را به عنوان كاندیدای مورد حمایت خود انتخاب كر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به رضایی رای می دهیم
جبهه متحد زنان اصولگرا

به زودی؛ بیانیه رسمی جبهه متحد زنان اصولگرا

در حمایت از دکتر رضایی

دبیر اجرایی شورای احزاب زنان اصولگرا گفت: نماینده تشکلهای عضو این شورا در جلسه اخیر خود، با اکثریت آراء محسن رضایی را به عنوان كاندیدای مورد حمایت خود انتخاب كرد.

به گزارش ایفنا نیوز، فاطمه ایلشاهی دبیر اجرایی شورای احزاب زنان اصولگرا با اعلام این خبر به خبرنگار ایسنا، اظهار داشت: شورای احزاب زنان اصولگرا كه قرار است با نام "جبهه متحد زنان اصولگرا" در انتخابات ریاست جمهوری دهم همانند انتخابات مجلس هشتم فعالیت كند، به خاطر نارضایتی از شرایط موجود زنان و نگرانی در مورد وضعیت آینده آنان با تحقیق و بررسی درباره برنامه‌های محسن رضایی پیرامون مسایل مختلف از جمله مسایل زنان، وی را گزینه‌ای مناسب دانست و در انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز از این شخص حمایت می كند.

وی گفت: به نظر ما دیدگاه محسن رضایی نسبت به سایر كاندیداها درباره مسایل زنان دیدگاه مترقیانه‌تری است.

به نظر ما دیدگاه محسن رضایی نسبت به سایر كاندیداها درباره مسایل زنان دیدگاه مترقیانه‌تری است

فاطمه ایلشاهی همچنین اظهار كرد: قرار است بیانیه جبهه متحد زنان اصولگرا در راستای حمایت از محسن رضایی منتشر شود.

دبیر اجرایی شورای احزاب زنان اصولگرا افزود: فعالیت‌های جبهه متحد زنان اصولگرا در بحث انتخابات ریاست جمهوری از این به بعد جدی‌تر خواهد شد.

گفتنی است پیش از این مریم بهروزی دبیرکل جامعه زینب(س)‌ از تغییر آرایش سیاسی جبهه اصولگرایی در پی ورود محسن رضایی به عرصه انتخابات خبر داده بود و گفته بود از میان احزاب زنان اصولگرا تا الان فقط جامعه زینب از احمدی نژاد اعلام حمایت کرده است.

وی در گفتگو با فرهنگ آشتی افزوده بود: جبهه متحد زنان اصولگرا به زودی موضع خود را اعلام خواهند کرد و بیشتر روی محسن رضایی به اجماع می رسند.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور