تبیان، دستیار زندگی
شماره 68 ماهنامه داستان از سوی گروه مجلات همشهری و به مناسبت برگزاری بازی های المپیک ریو با صفحاتی ویژه موضوعات ورزشی منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«داستان همشهری» به استقبال المپیک رفت

شماره 68 ماهنامه داستان از سوی گروه مجلات همشهری و به مناسبت برگزاری بازی های المپیک ریو با صفحاتی ویژه موضوعات ورزشی منتشر شد.

بخش ارتباطات تبیان
داستان همشهری

بخش «درباره زندگی» این شماره از سوی نویسندگان ایرانی آثاری از کامران سپهران، حبیبه جعفریان، جمشید گرگین و پژمان جمشیدی دارد و در بخش نویسندگان خارجی نیز راجر ایبرت، اولیور ساکس و بیل بردلی روایت های خود را بیان کرده اند.

در بخش داستان، ابوتراب خسروی، احمد مدقق، امید بلاغتی و زهرا درمان آثاری از خود منتشر کرده اند و در بخش نویسندگان خارجی نیز داستان هایی از ماهر اونسال اریش، دان دلیلو، جاشوا هاوز و سیکیزموند کرژانفسکی ترجمه شده است.

داستان همشهری در بخش روایت های زندگی این شماره خود گزارشی از صعود اعضای سفارت آلمان به دماوند در دوره ناصری را به همراه گزیده عکس های ایلخی مسعود میرزا ظل السلطان منتشر کرده است و در بخش روایت کهن نیز آداب کشتی را به نقل از یکی از فتوت نامه های به جا مانده از قرن نهم بیان کرده است.

بخش روایت های مستند از این شماره داستان همشهری از چند روایت از لوازم ورزشی خاک خوزده شروع و به روایت مایکل هانکه از شطرنج بازان کوچک و نیز روایت دیوید فاستر والاس  از راجر فدرر ختم می شود

در این شماره همچنین نتایج نظر سنجی داستان همشهری  از مخاطبان خود برای انتخاب بهترین جلد این نشریه در یک سال اخیر نیز منتشر شده است

نشریه داستان همشهری با سردبیری مینا فرشیدنیک و با قیمت هفت هزار تومان منتشر شده است.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .