تبیان، دستیار زندگی
حسین مهری در مراسم افتتاح شش طرح پستی در مازندران که به صورت پایلوت در نوشهر انجام شد، با اشاره به موفقیت های مازندران در مورد صدور کارتهای هوشمند، اظهار کرد: پیشتازی مازندران در صدور کارت هوشمند باید برای سایر استانها الگو قرا بگیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه اندازی نرم‌افزار صدور کارت هوشمند برروی گوشی

حسین مهری در مراسم افتتاح شش طرح پستی در مازندران که به صورت پایلوت در نوشهر انجام شد، با اشاره به موفقیت‌های مازندران در مورد صدور کارتهای هوشمند، اظهار کرد: پیشتازی مازندران در صدور کارت هوشمند  باید برای سایر استانها الگو قرا بگیرد.

بخش ارتباطات تبیان
حسین مهری

وی با بیان اینکه شرکت پست ملی شد و توانست کسب و کارهای جدیدی را ایجاد کند، افزود:  امید است  خدمات بهتری به مردم ارائه شود و در این زمینه نیاز است زیرساختهای لازم فراهم تا خدمات  بهتری به مردم داده شود.

مدیر عامل شرکت پست با تاکید بر مهم بودن  آموزش های لازم برای پیاده کردن اساسنامه، تصریح کرد: از امروز نرم افزار صدور کارت بر روی گوشی مردم قابل رویت است و متقاضی می تواند  لحظه به لحظه رهگیری کند.

مهری با اشاره به افتتاح  شش طرح پستی در مازندران، گفت: احصا خدمات ثبت اسناد و املاک در مازندران، گفت: سیستم همراه نامه رسان مبتنی بر تلفن همراه هوشمند از خدمات افتتاح شده امروز است.

وی با اعلام اینکه 31 نقطه مازندران مجهز به سیستم یکپارچه سازی است، خاطر نشان کرد: مرسوله قبل از ارسال قابل رصد برای مشتری است و این کار به کاهش مصرف کاغذ کمک قابل توجهی می‌کند.

او از راه اندازی ایستگاه‌های کارتهای هوشمند ملی نوشهر، رویان، سرخ رود، نشتارود، دفتر شهری آمل، دفتر پستی آزادی ساری خبر داد و متذکر شد: شش طرح پستی همراه با احداث، تعمیر، تجهیز ادارات و ناوگان پستی جمعا با اعتبار 30 میلیارد ریال در مازندران افتتاح شد.

مهری در پایان گفت: باید تلاش کنیم در راستای توسعه دولت الکترونیک، نوشهر شهر هوشمند مازندران شود.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .