تبیان، دستیار زندگی
میزان مشاهده ویدئوهای به اشتراک گذارده شده در برنامه اسنپ چت از مرز روزانه 10 میلیارد مورد گذشت. این در حالی است که اسنپ چت در اصل برای به اشتراک گذاری عکس طراحی شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت رکورد مشاهده روزانه در اسنپ چت

میزان مشاهده ویدئوهای به اشتراک گذارده شده در برنامه اسنپ چت از مرز روزانه 10 میلیارد مورد گذشت. این در حالی است که اسنپ چت در اصل برای به اشتراک گذاری عکس طراحی شده است

بخش ارتباطات تبیان
 اسنپ چت

به گزارش فارس به نقل از بایندنس تک، کاربران اسنپ چت به نحوی فزاینده از آن برای مشاهده انواع ویدئو استفاده می کنند و این رقم ماه به ماه در حال افزایش است.
تنها دو ماه قبل میزان مشاهده روزانه ویدئو در اسنپ چت حدود 8 میلیارد مورد بود. اما این رقم در مقایسه با آوریل سال 2015 دوبرابر شده بود.
حدود یک سوم کاربران اسنپ چت برای ارسال مطالب خود از ویدئو و عکس هایی استفاده می کنند که بعد از 24 ساعت از این شبکه اجتماعی حذف می شود. با افزوده شدن انواع لنز و فیلتر علاقه به استفاده از این قابلیت های چندرسانه ای بیش از گذشته افزایش یافته است.
اسنپ چت که در ابتدا بیشتر برای خنده و شوخی به کار گرفته می شد امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته و حتی شبکه های خبری و تلویزیونی مانند سی ان ان و ام تی وی نیز حساب های کاربری خود را در آن راه اندازی کرده اند.



منبع:فارس