تبیان، دستیار زندگی
سازمان تبلیغات اسلامی محتوای فاخر و بومی را برای نسل سوم موبایل تأمین می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تولید محتوای بومی توسط سازمان تبلیغات اسلامی


سازمان تبلیغات اسلامی محتوای فاخر و بومی را برای نسل سوم موبایل تأمین می‌کند.

حجت الاسلام خاموشی

حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تشریح جزئیات تفاهم نامه این سازمان با همراه اول گفت: سازمان تبلیغات اسلامی محتوای فاخر و مورد نیاز بومی با خط و زبان فارسی و فرهنگ ایرانی را در فضای اندروید و بر روی نسل سوم موبایل از طریق اپراتور همراه اول تأمین می کند.

حجت الاسلام مهدی خاموشی در مراسم امضای این تفاهمنامه با اشاره به توسعه زیرساخت های استفاده از فضای مجازی توسط اپراتور همراه اول و همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی گفت: براساس این تفاهمنامه ارائه خدمات مختلف بر روی نسل سوم موبایل و در آینده بر روی سایر تکنولوژی های ارتباطی انجام می شود.

وی تامین محتوای مورد نیاز بومی و با خط و زبان فارسی فرهنگ ایرانی را از جمله اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی براساس این تفاهم نامه عنوان کرد که قرار است بر روی بستر فنی همراه اول عرضه شود.

تولید متنی، کتاب های مختلف، مدیا و صوت و تصویر، کلیپ های کوتاه و بلند و تولید انیمیشن از جمله خروجی های متنوع این طرح خواهد بود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما از لحاظ تامین محتوای تولیدی و ارائه این خدمات در فضای اندروید به همراه اول کمک کرده و همراه اول نیز زیرساخت های این طرح را فراهم خواهد کرد. بر این اساس مطالعاتی در کمیته مشترک برای تعیین شاخه های اجرایی انجام خواهد شد.

وی درخصوص جزئیات محتواهای مدنظر گفت: تولید متنی، کتاب های مختلف، مدیا و صوت و تصویر، کلیپ های کوتاه و بلند و تولید انیمیشن از جمله خروجی های متنوع این طرح خواهد بود.

حجت الاسلام مهدی خاموشی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با داشتن زیرمجموعه هایی چون سوره مهر و انتشارات امیرکبیر برنامه های اجرایی متنوعی از جمله مجموعه های قرآنی، روش های حفظ و قرائت قرآن و مجموعه های هنری در حوزه تجسمی، تئاتر و آموزش های هنری در برنامه دارد. در همین حال حمایت ویژه از مراکز مختلف پژوهشی از جمله برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی است که در بخش فضای مجازی به اجرا در خواهد آمد.

بخش ارتباطات تبیان


منبع: مهر

مطالب مرتبط:

محدودیت های ارتباطی

فرصت ها و تهدیدها درشبکه های اجتماعی

اینترنت ملی و قطع ارتباط با شبکه جهانی؟!