تبیان، دستیار زندگی
باید بدانیم که مراسم اسکار صرفا تقدیر از سینماگران نیست بلکه سکویی برای ترویج انحرافات ساخته و پرداخته صهیونیست ها به جوامع روبه رشد و نفوذ آنها در باورهای دینی و اعتقادی مردم با باورهای مختلف است. بهتر است به این رویداد هشیارانه تر نگاه کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم اسکار و تبلیغات جدید صهیونیست‌ها!

مراسم سالانه اسکار که ظاهرا برای تقدیر از دست اندرکاران سینمای هالیوود و جهان برگزار می شود به میدانی برای تبلیغ انحرافات جنسی تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، در مراسم امسال که بامداد دوشنبه به وقت تهران پایان یافت، "شون پن" بازیگر سینمای هالیوود به سبب بازی در فیلم "میلک" اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد.

"میلک" یک سیاستمدار آمریکایی است که انحراف جنسی داشته و به قتل می رسد.

"شون پن" و "داستن لنس بلک" نویسنده داستان زندگی این سیاستمدار آمریکایی که داستانش اسکار بهترین فیلمنامه را

اسکار

بدست‌آورد در اظهارات خود در این مراسم از مخالفان همجنس بازی و ازدواج همجنس بازان در آمریکا خواستند در نظرات خود تجدید نظر کنند.

نکته جالب در اظهارات طرفداران همجنس بازی در آمریکا و اعطای حقوق برابر به این افراد که با تبلیغات صهیونیستی و تلویزیونی رو به گسترش نیز هست این است که آنها قصد دارند به مخاطبان و طرفداران خود این طور وانمود کنند که خداوند دوستدار آنها است و کار آنها نه تنها قباحتی ندارد بلکه آنها مورد توجه خداوند نیز قرار دارند.

در حالی که می دانیم همجنس بازی نه تنها در ادیان توحیدی تقبیح و محکوم شده است بلکه از گناهان بزرگ محسوب می شود اما تعدادی از سیاستمداران آمریکایی و هنرمندان این کشور حتی برخی از کشورهای اروپایی از جمله انگلیس سعی دارند که ابراز مخالفت با همجنس بازی را "تندروی" و اشاعه فرهنگ نفرت و انزجار معرفی کنند.

همین یکی دو روز پیش دولت انگلیس از سفر دو کشیش آمریکایی مخالف همجنس بازی به انگلیس به همین بهانه ها جلوگیری کرد.

این درحالیست که در کتاب مقدس مسیحیان آمده است شهرهای سدوم وعموره به دلیل بی بندوباری مردان این شهرها مورد غضب خداوند واقع شده و نابود شدند و در قرآن کریم هم آمده است که قوم لوط دچار عذاب الهی شدند.

اکنون صحنه های غیر اخلاقی در بسیاری از فیلم های غربی نه تنها ناپسند نیست بلکه نبودش فیلم را دچار نقصان نشان می دهد!

آنچه که در سالهای اخیر در سینمای هالیوود در حال روی دادن است ما را برآن می دارد تا نگاه دقیق تری به این رویداد هنری آمریکایی داشته باشیم که فرهنگ جهانی بویژه کشورهای اسلامی را هدف قرارداده است و برای سینما و فرهنگ کشور خود و دست اندرکاران آن دلسوزانه تر فکر کنیم و آنها را از خطری که جوامع بشری و بویژه کشورهای اسلامی را تهدید می کند آگاه کنیم.

هالیوود

به خاطر داشته باشیم که در سالهای آغازین سینما زنان و مردان از پوشش مناسبی برخوردار بودند اما در دهه سال های 1960کم کم پوشش های نامناسب و زننده و بعدها روابط زننده بین زن و مرد ترویج شد و اکنون صحنه های غیر اخلاقی در بسیاری از فیلم های غربی نه تنها ناپسند نیست بلکه نبودش فیلم را دچار نقصان نشان می دهد!

باید بدانیم که مراسم اسکار صرفا تقدیر از سینماگران نیست بلکه سکویی برای ترویج انحرافات ساخته و پرداخته صهیونیست ها به جوامع روبه رشد و نفوذ آنها در باورهای دینی و اعتقادی مردم با باورهای مختلف است. بهتر است به این رویداد هشیارانه تر نگاه کنیم.

در مراسم اسکار چند سال پیش نیز فیلم "کوهستان بروکبک" بهترین فیلم سال شناخته شد وجوایز متعددی از جمله اسکار را از آن خود کرد. این فیلم داستان زندگی دو گاوچران همجنس باز است که هنرپیشه آن "هیث له جر" اوایل سال 2008 بر اثر افراط در مصرف داروهای پزشکی جان سپرد.

این بازیگر در مراسم امسال اسکار بهترین جایزه بازیگر مکمل مرد را به سبب بازی در فیلم "شوالیه سیاهپوش" دریافت کرد.

مساله ای را که در اینجا لازم است خاطر نشان کنیم این نکته است که طی چند سال اخیر دست اندرکاران سینمای ایران تلاش کرده اند تا به طریقی فیلمی را در مراسم اسکار شرکت دهندکه حتی برای آنها نامزد دریافت جایزه اسکار شدن هم مهم است چه رسد به دریافت جایزه!

با توجه به نکات ذکر شده در این مقوله، ضروری است دست اندرکاران فرهنگ و سینمای کشور باید به گونه ای جدی به مراسم سالانه اسکار و فیلم های هالیوودی نگاه کنند.

تهیه کننده: عطالله باباپور