تبیان، دستیار زندگی
یك روزنامه صهیونیستی از تحقیر رئیس رژیم صهیونیستی و هیئت همراه وی در فرودگاه مسكو از سوی مقامات این فرودگاه خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تحقير "شيمون پرز " در فرودگاه مسكو

يك روزنامه صهيونيستي از تحقير رئيس رژيم صهيونيستي و هيئت همراه وي در فرودگاه مسكو از سوي مقامات اين فرودگاه خبر داد.

به گزارش فارس، روزنامه صهيونيستي "معاريو " در گزارشي به بررسي نحوه رفتار تحقيرآميز مقامات فرودگاه‌هاي مسكو با رئيس رژيم صهيونيستي پرداخت.

 شیمون پرز

اين روزنامه نوشت بر خلاف عرف هميشگي، اين اجازه به خودروي "شيمون پرز " داده نشده تا با خودروي خود وارد محوطه فرودگاه شده و مستقيما داخل هواپيما شود. مقامات فرودگاهي روسيه با بي اعتنايي كامل به رئيس رژيم صهيونيستي ضمن معطل كردن طولاني وي در فرودگاه، وي و همراهانش را مجبور كردند كه شخصا به باجه‌هاي كنترل گذرنامه مراجعه كرده و پس از كنترل، به وي اجازه ورود به هواپيما را دادند.

به نوشته معاريو، مقامات فرودگاه روسيه همچنين مانع شدند كه پرز با خودروي ضد گلوله وارد محوطه فرودگاه شده و مثل همه رهبران كشورها مستقيما با خودرو نزديك پله‌هاي هواپيما پياده شود و از وي خواستند همچون ديگر مسافران عادي با پاي پياده خود را به پله‌هاي هواپيما برساند.

اين روزنامه در ادامه نوشت: پرز حتي پس از ورود به هواپيما نيز به همراه 100 مسافر ديگر بيش از يك ساعت در داخل هواپيما معطل ماندند تا مقامات روسي اجازه پرواز به مقصد تل‌آويو را صادر كنند.

روزنامه صهيونيستي نوشت: روس‌‌ها از همان ابتداي سفر با پرز همچون ديگر شخصيت‌هاي مهم تعامل نداشتند و از ارائه خدمات و به جا آوردن تشريفات خودداري كردند و پرز مجبور بود مثل مسافران عادي در صف ورود به هواپيما قرار گيرد.

با وجود تلاش‌هاي پرز در مسكو براي دور نگه داشتن روسيه از ايران و روسيه، اما "ديميتري ميدويديف " هفته گذشته به سوريه سفر كرد. رئيس جمهور روسيه در اقدامي كه به شدت خشم صهيونيست‌ها را برانگيخت نه تنها با "بشار اسد " رئيس جمهور سوريه ديدار كرد بلكه با "خالد مشعل " رئيس دفتر سياسي حماس در دمشق نيز ديدار و گفت‌وگو كرد.

روزنامه جروزالم‌پست در تحليلي با اشاره به سفر ميدويدف نوشت كه وي اعلام كرده است كه مسكو در ساخت رآكتورهاي هسته‌اي براي سوريه تلاش خواهد كرد و همكاري‌ها در بخش انرژي را افزايش خواهد داد. اين در حالي است كه رژيم صهيونيستي سال 2007 با حمله هوايي به منطقه‌اي در سوريه مدعي شده بود كه سايت هسته‌اي سوريه را نابود كرده است.

تنظیم:سید ابراهیمی