تبیان، دستیار زندگی
کتاب «ماه در آینه» به قلم رضا مصطفوی و به همت موسسه شهید کاظمی منتشر شده که به وجوه شخصیتی رهبر فرزانه انقلاب پرداخته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نگاهی نو به سلوک اجتماعی رهبر انقلاب


کتاب «ماه در آینه» به قلم رضا مصطفوی و به همت موسسه شهید کاظمی منتشر شده که به وجوه شخصیتی رهبر فرزانه انقلاب پرداخته است.
کتاب «ماه در آینه» نگاهی گذرا به سیره و سلوک فردی و اجتماعی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که به وجوه مختلف و گوناگون از سبک زندگی، شخصیت، مدیریت مقتدرانه، خاطرات جذاب، اشعار سروده شده توسط ایشان پرداخته است. دراین کتاب مخاطب از تولد، تحصیل، زمان انقلاب و دوران مبارزه، دفاع مقدس و حال حاضر ایشان مطلع می‌شود.

ماه در اینه

این کتاب بیان کننده شخصیت ایشان در کلام حضرت امام(ره) و بزرگان دین، همچنین شخصیت‌ها، فرهیختگان، مبارزین و سیاستمداران دنیا است.

این کتاب پیش از این با عنوان «امتداد امام» و بصورت ضمیمه ماهنامه امتداد منتشر و باتیراژ بالایی توزیع گردید که با ویراست و اضافات جدید و بصورت کتاب توسط موسسه شهید کاظمی و با همت رضا مصطفوی منتشر شده است.

کتاب «ماه در آینه» در قطع رقعی در 272 صفحه چهار رنگ و گلاسه با قیمت 14000 تومان منتشر شده است.

موسسه شهید کاظمی در زمان اندک فعالیت خود آثار متونع و جذابی را عرضه نموده که با چاپ این کتاب تعداد کتب منتشر شده این موسسه به 25 عنوان خواهد رسید.

این موسسه در حوزه بیانات مقام معظم رهبری قبلا نیز اقدام به چاپ دو کتاب با عنوان‌های «توقف ممنوع» (انتظارات مقام معظم رهبری از جوان و نوجوان ایرانی) و «مرگ بر آمریکا» (شناخت شعار مرگ بر آمریکا در بیانات مقام معظم رهبری) کرده که با استقبال بسیار خوب مخاطبین روبرو بوده است

مشخصات نویسنده
 رضا مصطفوی (متولد ۱۳۵۲) نویسنده، ویراستار و پژوهشگر علوم اسلامی است. کارشناس ادبیات فارسی، کارشناس ارشد تاریخ تشیع و نیز تحصیل کرده علوم حوزوی  است. از او آثار چندی در موضوعات کتابشناسی، تاریخ اسلام، و نیز جنگ تحمیلی ایران و عراق منتشر شده است. مصطفوی، از سال 1384 با بنیان گذاری ماهنامه امتداد مدیرمسئولی و سردبیری آن را برعهده داشته است. ورود به حوزه علمیه قم 1374/ تحصیل در مدرسه علمیه معصومیه قم. ورود به دانشگاه: 1379 در رشتة زبان و ادبیات فارسی

ماه در آینه: نگاهی به سیره و سلوک فردی و اجتماعی رهبر معظم انقلاب

گردآورنده کتاب: حسن ابراهیم زاده | رضا مصطفوی
ناشر کتاب : موسسه سرلشکر شهید حاج احمد کاظمی
نوع جلد: شومیز
قطع: رقعی
زبان کتاب: فارسی
سال نشر: 1393
شمارگان: 3000
چاپ جاری: 1
تعداد صفحات: 270
وزن(گرم): 441
شابک:
978-600-94646-0-9
تاریخ ثبت: یکشنبه 20 شهریور 1390
تاریخ ویرایش: دوشنبه 10 آذر 1393

فرآوری: اخباریه

بخش حقوق تبیان


منابع: فارس- کتاب فردا
مطالب مرتبط:
امنیت اخلاقی در جامعه  از دیدگاه رهبری
 نگاهی به ازدواج مقام معظم رهبری