تبیان، دستیار زندگی
<p>گروهی از فعالان اقتصادی ایران در راستای توسعه مناسبات و تحقق اهداف اقتصادی پسابرجام همراه با محمدجوادظریف وزیر امور خارجه کشورمان از 17 تا 21 آبان به کشورهای بلغارستان، مجارستان، اسلواکی و چک سفر می کنند.</p>
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سفر فعالان اقتصادی به همراه وزیرامور خارجه به اروپای شرقی

گروهی از فعالان اقتصادی ایران در راستای توسعه مناسبات و تحقق اهداف اقتصادی پسابرجام همراه با محمدجوادظریف وزیر امور خارجه کشورمان از 17 تا 21 آبان به کشورهای بلغارستان، مجارستان، اسلواکی و چک سفر می کنند.

بخش اقتصاد تبیان
 اروپای شرقی

فعالان بخش خصوصی کشور در زمینه های بانکی، انرژی، حمل و نقل، پزشکی و دارویی، معدن، قطعات خودرو و ماشین آلات کشاورزی که سابقه همکاری در این زمینه ها را با کشورهای بلغارستان، مجارستان، اسلواکی و چک دارند، در این هیات حضور خواهند داشت.
یادآور می شود، پس از دستیابی به توافق هسته ای و اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) وزیر امور خارجه در سفرهای خارجی و دیدارهای بین المللی رسمی خود به منظور گسترش روابط اقتصادی ، هیات های اقتصادی کشورمان را با خود همراه می کند.
ظریف در خرداد ماه امسال در راس هیات های اقتصادی به چهار کشور اروپایی لهستان، فنلاند، سوئد، لتونی و 6 کشور آمریکای لاتین شامل کوبا، نیکاراگوئه، اکوادور، شیلی، بولیوی و ونزوئلا سفر کرد.




منبع:www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .