تبیان، دستیار زندگی
مشارکت های موفق روش ارائه خدمات خود را بر اساس انتقادهای سازنده مشتریان بنا می کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مشارکت با مشتری در تجارت الکترونیک

مشارکت با مشتری در تجارت الکترونیک

در کتاب مشتری در جایگاه شریک به قلم چیپ آر بل در رابطه با تعامل موثر با مشتری که از آن با عنوان مشارکت یاد شده آمده است می خوانیم:   «مشارکت های موفق، روش ارائه خدمات خود را بر اساس انتقاد های سازنده مشتریان بنا می کنند. در حقیقت آن را در اولویت قرار داده و سپس سعی درفهم و درک دقیق معیار های ارائه شده از سوی مشتریان می کند. بعد، این اطلاعات را در حافظه رایانه های خود به جهت استفاده و اجرای به موقع ذخیره می نماید.

روش های خدماتی موفق، سعی شان بر این است که حتی کوچک ترین موانع را از سر راه مشتریان خود بردارند. مفهوم " ساده و قابل پیش بینی " این است که مشتریان به آن چه که مایلند بتوانند بدون جر و بحث و اتلاف وقت دست یابند. ارائه دهندگان خوش نام و باسابقه خدمات، در ارائه خدمات خود بامشتریان روش همدلی و یگانگی راپیشه می نمایند. آن ها از ابتدا تا انتهای دریافت خدمات توسط مشتری، آن ها را زیر نظر دارند. سعی آن ها بر این است تا چاله ها و بن بست های مسیر مشتریان را که ممکن است آن ها را از مسیر اصلی خارج کند، از سر راه حذف نمایند.»

هدف ما نیز در بخش تجارت الکترونیک تبیان، ایجاد بستری مناسب در جهت انجام مبادلات در چهار چوب قالب های تعریف شده از جمله فروشگاه ، بازارچه اعضا و فروش اینترنتی کتب و دیگر محصولات فرهنگی می باشد.کاربران با استفاده از این امکان در زمان و انرژی صرفه جویی کرده و بدون نیاز به حضور فیزیکی در بازار، قادر خواهند بود اقدام به خرید محصولات مورد علاقه خود کنند.

طبق اصل مشتری مداری و از آن جا که نظرات کاربران سایت برای ما از درجه اعتبار بالایی برخوردار است از شما دعوت می کنیم ضمن مراجعه به فروشگاه و خرید محصولات مورد علاقه خود، ما را در ارتقا سطح کیفیت خدمات ارائه شده در این بخش یاری کنید.

اگر تا به حال فروشگاه تبیان را به خانه خود نیاورده اید، این فرصت استثنائی را از دست ندهید.

مشارکت با مشتری در تجارت الکترونیک


جهت خرید از فروشگاه اینترنتی تبیان کلیک کنید.

تنظیم : سجاد حاج محمدعلی