تبیان، دستیار زندگی
 آیا در مورد تغذیه درست و رژیم غذایی مناسب وضعیت بدنتان چیزی می دانید ؟ آیا می دانید اهمیت تغذیه مناسب در سلامت جسمی و روانی شما تا چه اندازه است ؟ آیا شما شرایط فیزیولوژیکی خاصی دارید ؟ بله همه ما شرایط فیزیولوژیک خاص ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تغذیه سالم ، رمز سلامتی

آیا در مورد تغذیه درست و رژیم غذایی مناسب وضعیت بدنتان چیزی می دانید ؟

آیا می دانید اهمیت تغذیه مناسب در سلامت جسمی و روانی شما تا چه اندازه است ؟

آیا شما شرایط فیزیولوژیکی خاصی دارید ؟

بله همه ما شرایط فیزیولوژیک خاص و استرس های مخصوص به خود را داریم . در هر مرحله از زندگی ؛ نوزادی ، کودکی ، نوجوانی و پیری نیازهای تغذیه ای بدن ما متفاوت است . بارداری ، زایمان ، شیردهی ، فشارهای روحی و غیره تغییراتی بر بدن ما تحمیل می کند که نیازهای ما را تغییر می دهد . بدن ما در مرحله ای از زندگی نیاز بیشتری به یک ویتامین خاص دارد ودرمرحله ای دیگر به یک عنصر معدنی خاص، بیشتر نیازمند است .

از کجا بدانیم نیاز ما چیست و با چه ماده غذایی تأمین می شود ؟

علم تغذیه و تحقیقات بسیاری که در این زمینه صورت گرفته می تواند به ما کمک کند تا به نیازهای بدنمان واقف شویم و با رعایت یک رژیم غذایی مناسب در بهترین وضعیت سلامت قرار بگیریم .

ما تلاش می کنیم تا از طریق این پایگاه ، اطلاعاتی مفید و به روز ، درباره تغذیه دراختیار شما قرار دهیم .

مبحث

تغذیه

شامل بحثهای گسترده ایست که هر روزه با آن در تماس هستیم ، سلامت غذا و مواد غذایی ، رژیمهای غذایی برای بیماریهای خاص  خصوصاً بیماری های قلب و عروق که مهمترین عامل مرگ و میر در کشورهای صنعتی به شمار می آیند ؛ رژیمهای غذایی مناسب برای کنترل وزن : چگونه وزن کم کنیم تا به سلامت بدنمان لطمه ای وارد نشود و ... مطالبی هستند که می توانند اطلاعات شما را درزمینه تغذیه افزایش دهند .

به زودی مطالبی دراین موضوعات ارائه می گردد. 

منتظر باشید...

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.