تبیان، دستیار زندگی
برای ما مهم است که از همه ی کشور در این برنامه، تصاویری داشته باشیم. آداب غذایی و نوع غذاهایی که در افطار و سحر میل می کنید برای ما اهمیت دارد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افطاری و سحری ، همین الآن یهویی

برای ما مهم است که از همه ی کشور در این برنامه، تصاویری داشته باشیم. آداب غذایی و نوع غذاهایی که در افطار و سحر میل می کنید برای ما اهمیت دارد.

بخش تغذیه و آشپزی تبیان
عکاسی از سفره افطار

همراهان گرامی سلام
ماه رمضان بر شما مبارک. امیدواریم تا به اینجا روزهای خوبی را سپری کرده باشید و با توجه به سلامت جسمتان، به سلامت روح خود نیز کمک کنید چرا که انسان برای سیر و سلوک الهی، بدنی سالم می خواهد. در واقع جسم، مرکب روح است و اگر ناسالم باشد، صاحب آن پیشرفت علمی و معنوی خوبی نخواهد کرد؛ به عبارتی انسان، وقتی تعادل فکری دارد که از جسم و جانی سالم بهره مند باشد. پس در کنار مسئولیت تعالی روح، مسئولیت نگه داری از جسم نیز مهم است.

برای ما مهم است که از همه ی کشور در این برنامه، تصاویری داشته باشیم. آداب غذایی و نوع غذاهایی که در افطار و سحر میل می کنید برای ما مهم است

خوب، با این مقدمه برویم سر اصل مطلب. همیشه رسم بر این بوده که ما در این بخش توصیه هایی را برای سلامت شما عزیزان ارائه می کردیم؛ از این به بعد هم ان شاءالله به این کار ادامه خواهیم داد، اما در این ماه یک تصمیم جدید هم گرفته ایم. بدین ترتیب که از شما کاربران عزیز می خواهیم که برای ما از سفره های افطار و سحری تان عکس بگیرید و برایمان ارسال نمایید. لازم نیست هیچ کار خاصی انجام دهید، بدون هیچ آداب و ترتیبی، فقط قبل از شروع افطار و سحر برایمان از سفره های پاکتان عکس بگیرید و سپس به آی دی food_tebyan@ برایمان تلگرام کنید.

نکته ی مهم برای ما این است که دقیقا از هر آن چه خودتان در سفره می خورید برای ما تصاویری را ارسال نمایید، ما به دنبال تجملات و سفره های رنگین و ... نیستیم. ما فقط می خواهیم در لحظه های پاک و بی ریای شما شریک باشیم. اگر به مهمانی رفتید و یا افطاری مهمان داشتید هم ما را فراموش نکنید و در لحظه های تان شریکمان کنید.

تصاویر ارسالی از شما در پایان ماه مبارک در صورت تمایل با نام خودتان و در غیر این صورت با نام مستعار بر روی سایت قرار می گیرد.

برای ما مهم است که از همه ی کشور در این برنامه، تصاویری داشته باشیم. آداب غذایی و نوع غذاهایی که در افطار و سحر میل می کنید برای ما اهمیت دارد. در واقع ما از شما می خواهیم که خودتان باشید؛ یعنی هر آن چه واقعا اغلب اوقات در سفره های افطار و سحرتان وجود دارد را برای ما ارسال کنید.

با آرزوی قبولی طاعات


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.