تبیان، دستیار زندگی
نشریه علمی "ویتال" نوشت: غذاهای چرب احساس گرسنگی را در انسان افزایش می دهند. این نشریه آلمانی افزود: میزان چربی خون(تری گلیسیریدها) باعث افزایش احساس گرسنگی می شود. بر اساس آخرین تحقیقات، دانشمندان آمریکایی معتقدند که تری گ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غذاهای چرب احساس گرسنگی را افزایش می دهند


نشریه علمی "ویتال" نوشت: غذاهای چرب احساس گرسنگی را در انسان افزایش می دهند. این نشریه آلمانی افزود: میزان چربی خون(تری گلیسیریدها) باعث افزایش احساس گرسنگی می شود.

بر اساس آخرین تحقیقات، دانشمندان آمریکایی معتقدند که تری گلیسیریدها از فعالیت لپتین(هورمونی که به مغز دستور سیرشدن می دهد) جلوگیری می کنند. این نشریه با بیان این که این امر باعث می شود بدن انسان احساس گرسنگی کند و بیش از میزان موردنیاز غذا مصرف نماید، گفته است: از آن جا که افراد دارای اضافه وزن ، اکثراً میزان چربی خون بالایی نیز دارند احساس گرسنگی در آن ها همواره زیاد است. این نشریه در ادامه تصریح کرد: این در حالی است که کاهش میزان چربی خون برای پیشگیری از انسداد رگ ها و شریان ها نیز بسیار مهم است.

ویتال در پایان نوشت: به این دلیل کارشناسان تغذیه توصیه می کنند از مصرف مواد غذایی پرچرب خودداری کنید و هنگام تهیه و پخت غذا، از مقدار بسیار کمی روغن استفاده کنید.

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.