تبیان، دستیار زندگی
CD آموزش شیمی به همراه بازی آن، یکی از محصولات آموزشی مدرسه اینترنتی است. این مجموعه مواد و خواص آن، مواد و تغییر حالات آنها، ساختار اتمی و پیوندهای شیمیایی، الکتروشیمی، اسیدها، بازها و خنثی سازی و شیمی آلی را همراه با صدها آزمایش، انیمیشن و تصویر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرزمین شیمی

CD آموزش شیمی به همراه بازی آن، یکی از محصولات آموزشی مدرسه اینترنتی است. این مجموعه مواد و خواص آن، مواد و تغییر حالات آنها، ساختار اتمی و پیوندهای شیمیایی، الکتروشیمی، اسیدها، بازها و خنثی سازی و شیمی آلی را همراه با صدها آزمایش، انیمیشن و تصویر زیبا که دانش‏آموز را به مفاهیم علمی علاقمند می‏کند ارائه می‏دهد.

سرزمین شیمی

بازی در سرزمین شیمی سفری به ماورای ماده

رضا یک متخصص شیمی بسیار خبره است که ربوده می‏شود. آدم ربایان او که افرادی ناشناس در شنل های سفید کلاهدار هستند، او را در برجی در شهر گمشده قدیمی (که بخشی از دنیای واقعی ما نیست) زندانی کرده اند.

در واقع رضا در حین انجام آزمایش هایی در آزمایشگاه سری بود که متوجه یک راه خروجی مخفی شد. او از آویز مرموز که در آنجا پیدا کرد برای رفتن به طرف دیگر دیوار استفاده کرد. کنجکاوی و بازدید رضا از اطلاعات سری و منبع انرژی شهر، او را به گونه ای به دردسر انداخت.

ساکنین مرموز شهر او را به دزدیدن مولکول های انتقالی (که منبع برق آنها است) متهم کردند. بدون این مولکول های مفقوده، انرژی برق آنها به سرعت پایان می یابد. آزمایشات و فرمول های شما تنها راه پیدا کردن راه حل است. آیا می توانید ثابت کنید که رضا بی گناه است و او را آزاد کنید که رضا بی گناه است و او را آزاد کنید؟

باید عجله کنید!

آیا انرژی برق به حال اول باز خواهد گشت؟

در این دنیای عجیب که بر اساس علوم واقعی می باشد، دانش کلید شما به ماوراء خواهد بود...

نمای از فضای این CD آموزشی جذاب را در زیر مشاهده می کنید.

خرید CD شیمی