تبیان، دستیار زندگی
بهترین راه برای سم زدایی از دستگاه گوارشی و تنفسی، استفاده از مواد طبیعی و موثر است که هیچ گونه اثر منفی بر سلامتی ندارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطعی‌ترین راه درمان مشکلات تنفسی در این گیاه نهفته است + طرز تهیه

دستگاه تنفسی

به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دستگاه گوارش و دستگاه تنفسی نقش مهمی را در ادامه حیات انسان ایفا می‌کند و کوچکترین اختلال در این دستگاه‌ها سبب بروز بیماری‌هایی همچون حساسیت، آلرژی‌های فصلی، سرماخوردگی، مشکلات ریوی، مشکلات تنفسی و آسم می شود.

بسیاری از افراد برای درمان این دسته از مشکلات به درمان‌های غیرطبیعی و مصرف داروها متوسل می‌شوند؛ در حالی که استفاده از قرص و دارو، اثرات جانبی خاص خود را دارد. بهترین راه برای سم‌زدایی از دستگاه گوارشی و تنفسی، استفاده از مواد طبیعی و موثر است که هیچ گونه اثر منفی بر سلامتی ندارد.

گیاه یا برگ مولین (Mullein)، گیاهی است که در بسیاری از نقاط جهان یافت می‌شود و صدها سال است که افراد از خواص دارویی پزشکی آن استفاد می‌کنند.

این گیاه می‌تواند بسیاری از بیماری‌ها را درمان کند و به راحتی از دستگاه گوارشی و تنفسی سم‌زدایی کند؛ علاوه بر این، مصرف این گیاه سبب تقویت ریه‌ها، درمان سرماخوردگی، درمان گرفتگی سینه و مشکلات و گرفتگی‌های دستگاه تنفسی می‌شود. از دیگر خواص این ماده معجره‌آسا می‌توان به خاصیت ضد باکتریایی، از بین بردن مخاط موجود در ریه، نرم کردن گلو، کاهش درد، کاهش سرفه و درمان بیماری آسم و برونشیت اشاره کرد.
مواد لازم
یک فنجان و نیم آب
2 قاشق غذاخوری برگ گیاه مولین
یک قاشق سوپ‌خوری نعناع خشک
یک قاشق سوپ‌خوری عسل

طرز تهیه
آب را بجوشانید و این گیاه را نیز در آن بیندازید؛ نعناع را اضافه کنید و 15 دقیق صبر کنید؛ سپس عسل را نیز به این ترکیب در حال جوش اضافه کنید. سعی کنید تا یک هفته روزانه مصرف آن را تکرار کنید تا بتوانید از فواید آن بهره‌مند شوید.


منبع: Healthy Holistic Living
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.