تبیان، دستیار زندگی
زنده یاد امیرحسین فردی در دست نوشته های خود همزمان با شب های قدر اینگونه نوشته است: در این واپسین روزها و شب های ماه رمضان، از صاحب لیلة القدر استغاثه کنم این سال های باقی مانده عمرم، از آن هدیه ای که در لیلة القدر نازل کرده است، متبرک کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیگر وقت چندانی نمانده است

دست‌نوشته زنده‌یاد «امیرحسین فردی» در شب‌های قدر

زنده‌یاد امیرحسین فردی در دست‌نوشته‌های خود همزمان با شب‌های قدر اینگونه نوشته است: در این واپسین روزها و شب‌های ماه رمضان، از صاحب لیلة‌القدر استغاثه کنم این سال‌های باقی مانده عمرم، از آن هدیه‌ای که در لیلة‌القدر نازل کرده است، متبرک کند.

بخش ادبیات تبیان
امیرحسین فردی

با نزدیک شدن به شب‌های قدر یکی از دست‌نوشته‌های زنده یاد امیرحسین فردی امیر ادبیات انقلاب منتشر می‌شود.

این نویسنده و فعال عرصه ادبیات داستانی سال 1328 در آذربایجان متولد شد و در 5 اردیبهشت سال 1392 در پی ابتلا به بیماری و تنگی نفس در مسیر انتقال به بیمارستان لقمان از دنیا رفت. این دست نوشته مربوط به 60 سالگی وی و احتمالا مربوط به 4سال آخر زندگی وی است.

من را با رویی سفید و خیالی آسوده به پیشگاهش ببرد که دیگر وقت چندانی نمانده است.

دست نوشته

***

امروز وارد شصتمین سال زندگی‌ام شدم. پس از این نظر باید روز مهمی باشد. بازنشستگی، شصت سالگی و …. خوب احساس می‌کنم که سبک‌تر هستم. نمی‌دانم چه باید بگویم، چه باید بکنم. اصلا چه چیزی از دستم بر می‌آید؟ جز این که در این واپسین روزها و شب‌های ماه رمضان، از صاحب لیله‌القدر استغاثه کنم این سال‌های باقی مانده عمرم، از آن هدیه‌ای که در لیله‌القدر نازل کرده است، متبرک کند و من را با رویی سفید و خیالی آسوده به پیشگاهش ببرد که دیگر وقت چندانی نمانده است.


منبع: فارس

او رفت اما داستان ادامه دارد

برشی از گرگ سالی