• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
کد: 866988

پرسش

سلا م بنده th 60 شده است هر روز قرص لووکسین برام تجویز شده وزنم 150 کیلو شده عملا از جایم بلند نمیشم چکار کنم

پاسخ

با سلام
جای تعجب است که چرا بررسی افزایش وزن خود را اینقدر به تاخیر انداخته اید تا وزنتان به 150 برسد، نتیجه آزمایش TSH شما نشانگر کم کاری شدید تیروئید است و برای جبران کم کاری باسد قرص لووتیروکسین را بصورت روزانه مصرف کنید تا بتدریج سوخت و ساز بدنتان عادی شده و وزنتان کاهش یابد و پس از آن ، مقدار داروی شما با توجه به نتیجه آزمایشات تنظیم شود که مقدار تعیین شده باید تا آخر عمر بصورت روزانه مصرف شود ضمن اینکه در دوره های شش تا 12 ماهه باید وضعیت هورمونهای تیروئیدی ( T3 و T4 و TSH ) خود را کنترل نمائید.

مشاور : دکتر محمدخسرویانی | پرسش : يکشنبه 4/2/1390 | پاسخ : چهارشنبه 7/2/1390 | | نا مشخص | 42 سال | پزشكي | تعداد مشاهده: 1131 بار

تگ ها :

مشاوره های مرتبط

با سلام خدمت كارشناس محترم و خسته نباشید به كلیه دستاندركاران
من بمدت یك ماه از مكمل وی پروتئین 100% در ورزش بدن سازی استفاده كردم ولی چون در رفتن به باشگاه در طول مصرف كمی كوتاهی كردم ،بعد از مدتی دچار سر درد شدم واین در طول انجام حركات ورزشی شدیدتر می شد كه بعد از تست فشار خونی كه انجام دادم 5/14و5/7بود
لطفا راه بازگشت فشار خون به حالت نرمال رو به من بگید متشكرم
- 28 ساله - دیپلم

با سلام
سردرد های فراوان در سن 22سالگی ناشی از چه مواردی هستند.البته من بیماری آسم خفیف هم دارم سردرد های من آنقدر زیاد است كه دور و اطرافم را تیره و تاریك میبینم و در بیشتر مواقع با قرمزی یكی از چشمان و آبریزش بینی همراه است.البته این سر دردها بیشتر مواقعی رخ میدهد كه دانشگاه میرم(اصفهان_دانشگاه مجلسی).لطفا بنده را راهنمایی كنید.
- 22 ساله - دیپلم

با سلام و خسته نباشید مدتی است روده وعده اینجانب دچار مشکل شده بعضی وقتها زیر سینه چپ شروع به درد میکند و سپس زسر سینه راست درد میکند (مثل اینکه سر و ته معده درد میکند )حتی بعضی وقتا غذا که میخورم احساس میکنم معده ام از سنگینی داخل شکمم افتاده با اینکه کم یا سبک خورده باشم روده ام هم دائما نفخ دارد و احساس میکنم راست روده ام دچار تورم شده در ضمن مدتی است با عرض معذرت پس ازشستشو در ناحیه مقعد ترک برداشته و کمی خونریزی میکند نمیدانم چه داروئی مصرف کرده و یا چه کنم از دکتر هم میترسم که مبادا پیشنهاد جراحی بدهد

UserName