تبیان، دستیار زندگی
اتر بخش خیابانی تهران – آثار برگزیده بخش خیابانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر،  شنبه شب با برپایی مراسمی در سالن مرکزی تئاتر شهر معرفی شد. به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ، در این مراسم تندیس جشنواره به گروه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی برترین های تئاتر بخش خیابانی

تهران – آثار برگزیده بخش خیابانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر،  شنبه شب با برپایی مراسمی در سالن مرکزی تئاتر شهر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ، در این مراسم تندیس جشنواره به گروه تئاتر خیابانی" دو نفربسه، نفر سوم اضافه است" از کشور دانمارک اهدا  شد.

جایزه اول بخش " آیینی موسیقایی " شامل دیپلم افتخار، چهار سکه بهار آزادی به "حمید رضا رضایی" از گنبد اهدا شد و جایزه دوم را " شجاع محمدی " از  فارسان چهار محال و بختیاری دریافت کرد و جایزه سوم ، به "علیرضا صنعتی" از خاف اهدا شد.

هم چنین جایزه اول بخش "طرح و ایده " تندیس جشنواره دیپلم افتخار و چهار سکه بهار آزادی را "محمد محمدیان" از اراک دریافت کرد، "کاظم جهانگیرزاده" از مشکین شهرعنوان دوم  و "سیما نعمتی زاده" از بوشهر عنوان سوم را کسب کردند.

جایزه اول بخش "کارگردانی" که شامل تندیس افتخار، دیپلم افتخار و چهار سکه بهار آزادی است به "مرتضی وکیلیان" از تهران اهدا شد ، "علی حاجی زاده" از زاهدان مقام دوم را کسب کرد و"رسول هدیه لو" از تهران صاحب عنوان سوم شد.

"ماندانا عبقری" بازیگر برتر بخش "بازیگری زن " لوح سپاس و سه سکه بهار آزادی دریافت کرد. در این بخش "ساجده ذوالفقاری" از سنندج  و "راحله گویا" از لاهیجان هر کدام لوح سپاس و یک سکه بهار آزادی را دریافت کردند.

جایزه اول بخش " بازیگری مرد" نیز مشترکاً به دو بازیگر تعلق گرفت با این تفاوت که " علی ایمانی" از مشکین شهر،  لوح سپاس و سه سکه بهار آزادی را دریافت کرد و به " نیما نعمتی" از بوشهر تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و چهار سکه بهار آزادی اهدا شد.

محمد حیدریان از تهران ، جایزه دوم بازیگری مرد را از آن خود ساخت و "روبین غازیانی" از تهران نیز به عنوان سوم دست پیدا کرد.

در این بخش هم چنین "حمید حیدری"و "رضا آحادی" از تهران و "علی اصغر هندی" از همدان، هر کدام لوح سپاس و یک سکه بهار آزادی دریافت کردند.

هیات داوران همچنین به پاس زحمات گروه "چوبی"  از سنندج ، لوح سپاس و دو سکه را به "عبدالله کریمی" به دلیل حضور و زحمات سالیان متمادی در عرصه  تئاتر خیابانی اهدا کرد و یک سکه بهار آزادی نیز به "غلامرضا خورشیدی" تعلق گرفت.