تبیان، دستیار زندگی
مواد مخدر و مفاسد اقتصادی موضوع بیشتر آثار در حال بررسی است بنابر اعلام مدیر گروه فیلم و سریال شبكه‌ی تهران، 7 سریال و یك فیلم سینمایی با مضامین متنوع در این شبكه در مرحله پیش تولید، بررسی و پیش قرارداد در سال 85 قرار دارند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

7 سریال و یك سینمایی در گروه فیلم و سریال شبكه‌ی تهران

مواد مخدر و مفاسد اقتصادی موضوع بیشتر آثار در حال بررسی است

بنابر اعلام مدیر گروه فیلم و سریال شبكه‌ی تهران، 7 سریال و یك فیلم سینمایی با مضامین متنوع در این شبكه در مرحله پیش تولید، بررسی و پیش قرارداد در سال 85 قرار دارند.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، در میان سازندگان این سریال‌ها نام افرادی چون پوران درخشنده، محمد علی سجادی و بیژن میرباقری نیز به چشم می‌خورد. همچنین بر اساس موضوعات سریال‌های اعلام شده، بحث «مواد مخدر و مفاسد اقتصادی» بیش از دیگر داستان‌های آثار دردست بررسی دیده می‌شود.

«به دنیا بگویید بایستد» عنوان یكی از سریال‌های در مرحله پیش تولید شبكه‌ی تهران به كارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه كنندگی مهدوی است. این سریال با موضوع مواد مخدر توسط مصطفی رستگاری در قالب 13 قسمت نوشته شده است.

«مستانه» عنوان سریالی با موضوع تاریخ انقلاب است كه توسط عباس نعمتی نوشته شده و پوران درخشنده كارگردان آن است. این سریال كه در قالب 26 قسمت تولید می‌شود. از كارهای در دست بررسی شبكه‌ی تهران است.

«گردباد» به كارگردانی محمدعلی سجادی و تهیه‌كنندگی جودی است كه گروه فیلم و سریال اعلام كرده كه در قالب 26 قسمت در مرحله پیش تولید قرار دارد. این سریال با موضوع مواد مخدر تولید می‌شود.

«عروس تاریكی» به كارگردانی بیژن میرباقری و تهیه كنندگی شاهسواری از دیگر سریال‌هایی است كه اعلام می‌شود كه در مرحله پیش تولید شبكه تهران است. این سریال 26 قسمتی توسط عباس نعمتی نوشته شده و درباره مفاسد اقتصادی و زمین خواری است.

«دخترم سارا» به كارگردانی و نویسندگی شاه مرادی‌زاده از دیگر سریال‌های مرحله پیش تولید شبكه تهران است. این سریال در قالب 13 قسمت با موضوع دفاع مقدس تولید می‌شود و محسن علی اكبری تهیه كننده آن است.

«سرزمین مادری» سریالی 13 قسمتی با موضوع تاریخ 50 ساله اخیر با دغدغه هویت ملی است. این سریال توسط میترا بیات و علی بهادر به نگارش درآمده و علی بهادر كارگردان آن است. مظفر شجاعی تهیه كننده «سرزمین مادر» است.

« همسر پنجم» سریالی با موضوع طنز اجتماعی است كه در قالب 13 قسمت در مرحله پیش تولید قرار دارد.

نویسنده و تهیه كننده این مجموعه ایرج محمدی است.

بر اساس گزارش ایسنا، «سینا» عنوان فیلم سینمایی در مرحله پیش تولید به تهیه كنندگی قدیانی و كارگردانی رزازی‌فر است. گفتنی است «سینا» توسط رزازی‌فر نوشته شده است.

لینک :

سریال هایی که نوروز امسال در تلویزیون می بینید ؟