تبیان، دستیار زندگی
‌شود فیلم سینمایی "ازدواج به سبک ایرانی" به کارگردانی حسن فتحی هفته دوم فروردین 85 در سینماها به نمایش درمی‌آید. فیلم "ازدواج به سبک ایرانی" نخستین تجربه حسن فتحی در مقام کارگردانی سینماست که به تهیه‌کنندگی علی معلم از یازده...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"ازدواج به سبک ایرانی" هفته دوم عید اکران می‌شود

فیلم سینمایی "ازدواج به سبک ایرانی" به کارگردانی حسن فتحی هفته دوم فروردین 85 در سینماها به نمایش درمی‌آید.

فیلم "ازدواج به سبک ایرانی" نخستین تجربه حسن فتحی در مقام کارگردانی سینماست که به تهیه‌کنندگی علی معلم از یازدهم فروردین ماه سال آینده همزمان در تهران، برخی شهرستان‌ها و کشورهای حاشیه خلیج فارس به نمایش درمی‌آید.

"ازدواج به سبک ایرانی" اثری در ژانر کمدی رمانتیک و درباره ازدواج یک دختر ایرانی و یک جوان فرنگی است. جوان فرنگی امریکایی است و دختر ایرانی از یک خانواده سنتی و معتقد. پدر دختر، فرزندش را به آمریکایی جماعت نمی‌دهد، اما این خواستگار فرنگی سمج‌تر از این حرف‌هاست. از هر راهی می‌رود تا دیوار بلندی بی‌اعتمادی را کوتاهتر کند و ...

در فیلم "ازدواج به سبک ایرانی" داریوش ارجمند، فاطمه گودرزی، شیلا خداداد، دانیل هولمز، لادن طباطبایی، مهری مهرنیا و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل تولید این فیلم می‌توان به مینو فرشچی نویسنده فیلمنامه با طرح مشترکی از حمیدرضا حافظی، مصطفی خرقه پوش تدوین، مدیر فیلمبرداری مرحوم کاظم شهبازی، موسیقی متن دکتر محمد سریر، طراح صحنه و لباس مجید میرفخرایی، طراح چهره‌پردازی مهین نویدی و مدیر تولید رحمت عبدالله زاده اشاره کرد.

لینک ها :

فیلم ازدواج به سبك ایرانی ، ازاواخر بهمن...