تبیان، دستیار زندگی
ه 1383 منطق الطیر برگزیده نمایشگاه كتاب سارایوو معرفی عطار نیشابوری (فیلم) معرفی عطار نیشابوری(متن) ترجمه بوسنیایی كتاب «منطق الطیر عطار نیشابوری» در مراسمی با حضور رئیس جمهوری و وزیر فرهنگ بوسنی به عنوان كتاب برگزیده شانزده...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی و هنری 10 اردیبهشت ماه 1383

منطق الطیر برگزیده نمایشگاه كتاب سارایوو

معرفی عطار نیشابوری (فیلم)

معرفی عطار نیشابوری(متن)

ترجمه بوسنیایی كتاب «منطق الطیر عطار نیشابوری» در مراسمی با حضور رئیس جمهوری و وزیر فرهنگ بوسنی به عنوان كتاب برگزیده شانزدهمین نمایشگاه بین المللی كتاب سارایوو انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این مراسم كه جمع كثیری از استادان، دانشجویان و علاقه مندان به كتاب نیز حضور داشتند از دست اندركاران برگزاری نمایشگاه قدردانی شد.

خاطرنشان می شود، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سارایوو با برپایی غرفه ای در این نمایشگاه به معرفی فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و جاذبه های گردشگری كشورمان پرداخت.

غرفه كشورمان در این نمایشگاه مورد بازدید رئیس جمهور و وزیر فرهنگ بوسنی و شخصیت های سیاسی و فرهنگی و علاقه مندان به كتاب قرار گرفت.

رئیس جمهور بوسنی در جریان بازدید از غرفه كتاب جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه آن را غرفه نمونه دانست و از رایزنی فرهنگی كشورمان به خاطر برپایی این غرفه تشكر كرد.