تبیان، دستیار زندگی
تهیه کننده «همسایه ها» گفت: این مجموعه تلویزیونی پتانسیل ادامه دار شدن را دارد اما قطعا در سری جدید بخشی از عوامل و بازیگران تغییر خواهند کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«همسایه‌ها» پتانسیل ادامه دار شدن دارد

تهیه کننده «همسایه‌ها» گفت: این مجموعه تلویزیونی پتانسیل ادامه‌دار شدن را دارد اما قطعا در سری جدید بخشی از عوامل و بازیگران تغییر خواهند کرد.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
title

«سید علیرضا سبط احمدی» تهیه کننده سریال «همسایه‌ها» گفت: تصویربرداری و پخش این سریال به طور همزمان تا نیمه بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: اگر مدیران محترم سیما تصمیم بگیرند که این سریال ادامه داشته باشد، آنهم در شرایطی که مردم به تازگی با شخصیت‌های این سریال ارتباط برقرار کرده‌اند و اینکه از نقاط مثبت و منفی اثر به خوبی اطلاع پیدا کردیم و این سریال جای خود را میان مخاطبان پیدا کرده است، ما نیز تمهیدات خاصی را برای ادامه داستان در نظر خواهیم گرفت.

سبط احمدی افزود: حتی این امکان برایمان وجود دارد تا قصه‌ها را در سبکی دیگر به تصویر بکشیم، کاراکترها را اضافه و کم کنیم و یا اینکه بازنگری کلی درباره متن، کارگردانی و ... داشته باشیم.

این تهیه کننده همچنین درباره احتمال نوروزی شدن این سریال نیز بیان داشت: «همسایه‌ها» پتانسیل این را دارد که برای نوروز نیز ساخته شود و یا اینکه تا آن زمان و بعد از آن و تمامی مناسبت‌ها را پوشش دهد و تمامی اینها منوط به خواسته و درخواست سازمان صدا و سیما است که این را از ما بخواهند.

سبط احمدی در ادامه با اشاره وجود زمان کافی برای تولید فصل بعدی این سریال گفت: به طور قطع اگر زمان کافی برای تولید فصل بعدی در اختیارمان قرار بگیرد، با یک استراحت کوتاه، می‌توانیم با تمرکز و دقت بیشتری متن‌ها را بنویسیم و حتی کارگردان زمان بیشتری برای دکوپاژ سکانس‌هایش خواهد داشت.

وی همچنین درباره تولید سریال دیگری با مضمون طنز عنوان داشت: حتی به شبکه نسیم که به تازگی گروه فیلم و سریالش را راه انداخته نیز گفته‌ام که گروه ما (با حذف و اضافه برخی افراد) پتانسیل این را دارند که یک سریال دیگر را با مضمونی کمدی و فرمت و ساختاری متفاوت بسازند، منتهی باید شرایط مالی سازمان را نیز در نظر گرفت.

به گزارش فارس، سریال «همسایه‌ها» به کارگردانی مهران غفوریان و تهیه‌کنندگی سید علیرضا سبط احمدی هر شب ساعت 21:30 از شبکه نسیم پخش می‌شود.

جواد رضویان، مهران غفوریان، بهاره رهنما، سیروس گرجستانی، اصغر سمسارزاده، شهین تسلیمی، حسین سلیمانی، سپند امیرسلیمانی، نعیمه نظام دوست، سمانه پاکدل، پوراندخت مهیم و آذین رئوف بازیگران اصلی سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» در 40 قسمت 45 دقیقه‌ای برای گروه فیلم و سریال شبکه نسیم در حال تولید است.


منبع: فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .