تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان سینمایی در بازدید از جشنواره فیلم مقاومت گفت: ما جشنواره فیلم مقاومت را جشنواره خودمان می دانیم و جشنواره الف سینمایی کشور است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره مقاومت جشنواره الف سینمایی است

رئیس سازمان سینمایی در بازدید از جشنواره فیلم مقاومت گفت: ما جشنواره فیلم مقاومت را جشنواره خودمان می‌دانیم و جشنواره الف سینمایی کشور است.

بخش سینما و تلویزیون تبیان
title

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: موضوع مقاومت یک مبحث جهانی، بزرگ و ملی است که سبب افتخار مردم ایران و انقلاب اسلامی است و اگر ما در جهان فقط یک کشور داشته باشیم که امروزه پرچم مقاومت را باافتخار در دست دارد این کشور بی‌شک جمهوری اسلامی ایران است.

وی بابیان اینکه همه کشورهای مستقلی که در مقابل تهاجم غرب و شرق ایستادگی می‌کنند در جبهه مقاومت جای می‌گیرند یادآور شد: خوشحالیم که سبد سینمای ایران آن‌قدر فیلم دارد که نه‌تنها جشنواره فیلم مقاومت هر دو سال یک‌بار که حتی هرساله برگزار شود این در حالی است که من می‌دانم متصدیان این جشنواره و بخصوص آقای خزاعی دبیر محترم جشنواره با چه عشق و علاقه‌ای برای این جشنواره کار می‌کنند.

ایوبی ادامه داد: خوشبختانه این جشنواره سال گذشته و سال‌های قبل به‌خوبی برگزار گردیده و امسال هم به‌خوبی برگزار خواهد شد و ما هم افتخار می‌کنیم که در کنار این جشنواره هستیم و به آن کمک می‌کنیم.

رئیس سازمان سینمایی کشور در پاسخ به این سؤال که تردیدهایی نسبت به حمایت‌های کافی دولت از جشنواره فیلم مقاومت وجود دارد تأکید کرد: ما همیشه باافتخار از این جشنواره حمایت کرده و می‌کنیم چراکه این جشنواره را جشنواره خودمان می‌دانیم.

این مدیر ارشد سینمایی ادامه داد: جشنواره فیلم مقاومت از آن جمله جشنواره‌هایی است که هرچقدر برای رونق، شکوه و عظمت آن کارکنیم بازهم کم است اما چه کنیم که توان ما محدود است این در حالی است که ما دلمان می‌خواهد بیشتر به این به جشنواره بیشتر کمک کنیم.

به اعتقاد ایوبی باید تمامی سازمان‌ها، ترجمان‌ها و دستگاه‌ها و حتی سینماها، از جشنواره فیلم مقاومت حمایت کرده و با جدیت پای‌کار بیایند تا این جشنواره به‌خوبی برگزار گردد.

بنابراین گزارش ، حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی به همراه مدیران سازمان سینمایی آقایان: سید رضا میر کریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، حبیب ایل‌بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، سید مصطفی ابطحی مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری، جلیل اکبری صحت مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی، سید صادق موسوی مدیرکل حوزه ریاست و ... ضمن حضور در محل پردیس سینمایی ملت و بازدید از بخش‌ها طی نشستی با محمد خزاعی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت پیرامون ابعاد برگزاری این رویداد سینمایی تبادل‌نظر کردند.


منبع: فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .