تبیان، دستیار زندگی
<p>احسان ارغوانی درباره برنامه «امروزی ها» که قرار است از شنبه هفته آینده ششم شهریور ماه روی آنتن شبکه یک برود، گفت: این برنامه سری چهارم «امروز هنوز تموم نشده» است که به دلیل اینکه با سری های قبلی تفاوت دارد و از آیتم های مختلفی برخوردار است با عنوان «ا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«امروزی ها» از ۶ شهریور می آیند

احسان ارغوانی  درباره برنامه «امروزی ها» که قرار است از شنبه هفته آینده ششم شهریور ماه روی آنتن شبکه یک برود، گفت: این برنامه سری چهارم «امروز هنوز تموم نشده» است که به دلیل اینکه با سری های قبلی تفاوت دارد و از آیتم های مختلفی برخوردار است با عنوان «امروزی ها» روی آنتن می رود.

بخش سینما و تلویزیون تبیان

title

احسان ارغوانی  درباره برنامه «امروزی ها» که قرار است از شنبه  ششم شهریور ماه روی آنتن شبکه یک برود، گفت: این برنامه سری چهارم «امروز هنوز تموم نشده» است که به دلیل اینکه با سری های قبلی تفاوت دارد و از آیتم های مختلفی برخوردار است با عنوان «امروزی ها» روی آنتن می رود.

وی ادامه داد: پدرام کریمی اجرای این برنامه را بر عهده دارد و روزبه نعمت اللهی تیتراژ اولیه و علی اکبر قلیچ تیتراژ انتهایی آن را می خواند. همچنین نماهنگ هایی با حضور خوانندگان جدید کشور ساخته ایم که به مرور در طول برنامه پخش می شود.

ارغوانی درباره تفاوت های این برنامه با «امروز هنوز تموم نشده» عنوان کرد: شعار ما در «امروز هنوز تموم نشده» با توجه به زمانبندی روز بود و اینکه بگوییم زمان هنوز تمام نشده و می توان کاری انجام داد اما در سری چهارم و در برنامه «امروزی ها» قرار است معضلات جوانان را در حوزه های مختلف بررسی کنیم. برنامه های ما مختص جوانان است و در این سری از خود مردم می خواهیم که معضلاتشان را طرح کنند. درواقع اتاق فکر این برنامه مردم هستند که مشکلاتشان را بیان می کنند و به آنها پرداخته می شود.

وی با اشاره به روزهای پخش برنامه توضیح داد: شنبه ها موضوع هفته را اعلام می کنیم و در ادامه یکشنیه ها هنرمندان، دوشنبه ها ورزشکاران و سه شنبه ها یک نفر از اهالی موسیقی را دعوت می کنیم و چهارشنبه ها هم یک کارشناس به برنامه می آید تا بحث را جمع بندی کند.

تهیه کننده «امروزی ها» با اشاره به موضوع این برنامه تصریح کرد: اعتیاد، فضای مجازی، سربازی، طلاق و... از جمله موضوعات این برنامه هستند با این تفاوت که ما درباره اعتیاد به فضای مجازی حرف می زنیم و یا در حوزه سربازی به جای پسران جوان سراغ متاهل ها و همسرانشان می رویم. شما می توانید تنوع را در برنامه های ما حس کنید و موضوع و رویکرد ما متفاوت است.

وی همچنین در واکنش به اینکه بسیاری از موضوعات در برنامه ها به تکرار رسیده است، عنوان کرد: من با تمام احترامی که برای همکارانم قایلم، فکر می کنم نوع پرداختن به یک موضوع بسیار مهم است و باید به گونه ای باشد که دیده شود. به طور مثال احسان علیخانی مهمانی را می آورد و آنقدر برجسته می شود که همه او و مساله اش را می بینند در حالیکه ممکن است همین مهمان به یک برنامه دیگر برود و اینقدر برجسته نشود.

این تهیه کننده برنامه های تلویزیونی اظهار کرد: ما اولین برنامه ای هستیم که مانکن لباس آوردیم و با او گفتگو کردیم بنابراین این مهم است که ما موضوعات را از دیدگاه چه کسانی ببینیم و چگونه به آنها بپردازیم. برنامه ما کمی فضایی تفریحی دارد و به اتفاقات روز و جالب کشور می پردازیم. همچنین کمپین هایی هم راه می اندازیم، به طور مثال بخشی از کارتون «مسافر کوچولو» را پخش می کنیم و کمپینی با عنوان «ما مسئول گلمان هستیم» راه می اندازیم و از مردم می خواهیم که برداشت خود را با کلیپ ها و عکس های مورد نظرشان مطرح کنند.

ارغوانی درباره دکور این برنامه نیز یادآور شد: ما سعی کردیم در طراحی و ساخت دکور برنامه نیز خلاقیت داشته باشیم. رنگ آمیزی دکور ما از سری اول قرمز و نارنجی بوده است و حالا از گل آفتابگردان در چیدمان دکور استفاده کردیم.

وی در پایان درباره زمان پخش برنامه اظهار کرد: این برنامه به زودی آماده می شود و از شنبه ششم شهریور ماه به صورت زنده از ساعت ۱۸ الی ۱۹ روی آنتن شبکه یک می رود.


منبع: مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .