تبیان، دستیار زندگی
روز گذشته، تبیان مطلبی را برپایه یک پیامک تبلیغاتی و امکان شام خوردن با عطاران، بازیگر سرشناس حوزه طنز منتشر کرد و سبب ساز آن گشت که یکی از مسئولان روابط عمومی پردیس سینمایی کوروش توضیحات مبسوطی را در این باره ارائه کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازتاب گزارش شام با عطاران

روز گذشته، تبیان مطلبی را برپایه یک پیامک تبلیغاتی و امکان شام خوردن با عطاران، بازیگر سرشناس حوزه طنز منتشر کرد و سبب ساز آن گشت که یکی از مسئولان روابط عمومی پردیس سینمایی کوروش توضیحات مبسوطی را در این باره ارائه کند.

رضا عطاران

در پی انتشار گزارشی با عنوان "با عطاران می توان شام خورد؟" در تبیان  ، همایون فربود از مسئولان روابط عمومی پردیس کوروش با بیان اینکه آگهی  "صرف شام اختصاصی با رضا عطاران " یک آگهی کاملا واقعی است گفت: شرایطی فراهم شده که با بررسی آمار خرید اینترنتی بلیت فیلم  "دراکولا " به 5 نفر از مخاطبانی که بیشترین تعداد خرید اینترنتی این فیلم از سایت پردیس کوروش را داشته اند هدیه ویژه ای اعطا شود؛ این هدیه صرف شام اختصاصی با رضا عطاران در کوروش لانژ است.

وی ادامه داد: هر کدام از 5 نفری که بیشترین خرید اینترنتی را داشته اند در کنار یک همراه در یک شب، مهمان علی سرتیپی تهیه کننده  "دراکولا " شده و در یک میز 4 نفره به همراه رضا عطاران به صرف شام می پردازند. برندگان هر غذایی را که بخواهند می توانند سفارش دهند و حین صرف غذا هم می توانند درباره موضوعات موردعلاقه خود با رضا عطاران گپ و گفت کنند.

در نیمه اول شهریورماه میزهای شام چیده می شود

فربود درباره زمان برگزاری این مراسم 5 گانه شام با عطاران اظهار داشت: تا 20 مردادماه مخاطبان وقت دارند که در این رقابت شرکت کنند و بعد از آن 5 نفر برتر مشخص خواهند. سعی مان این است که در نیمه اول شهریورماه و البته با هماهنگی میان رضا عطاران و برندگان، میزهای شام چیده شود.

این مسئول پیرامون اقبال به این رقابت بیان داشت: تا اینجای کار استقبال خوبی را شاهد بوده ایم و داشته ایم مخاطبانی را که تا سقف 240 هزارتومان بلیت اینرنتی  "دراکولا " را خریده اند و میان دوستان و آشنایان توزیع کرده اند تا جزو 5 برنده نهایی باشند.

همایون فربود در پایان گفته های خود  با اشاره به اینکه فقط مخاطبانی که از طریق سایت رسمی پردیس کوروش بلیت می خرند قادر خواهند بود در این رقابت شرکت کنند اظهار داشت: مخاطبان حواس شان باشد که این رقابت فقط شامل آنهایی می شود که بلیت اینترنتی تماشای  "دراکولا " را از سایت اینترنتی پردیس کوروش خریداری کرده اند و نه هیج سایت دیگری.


سینما ژورنال