تبیان، دستیار زندگی
غلامرضا فرجی: در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش هیچ قراردادی درباره فیلم «فروشنده» ارائه نشده و زمان قطعی اکران آن هنوز مشخص نیست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درخواستی برای اکران «فروشنده» ارائه نشده است

غلامرضا فرجی:  در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش هیچ قراردادی درباره فیلم «فروشنده» ارائه نشده و زمان قطعی اکران آن هنوز مشخص نیست.

بخش سینما و تلویزیون

title

غلامرضا فرجی در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره آخرین تصمیمات دیروز(دوشنبه) شورای صنفی نمایش افزود: اکران فیلم سینمایی «آاااادت نمی کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان هفته آینده پایان می یابد و به جای آن فیلم سینمایی «لانتوری» به کارگردانی رضا درمیشیان در گروه آفریقا به نمایش در خواهد آمد.
وی ادامه داد: قرارداد فیلم سینمایی «آس و پاس» به کارگردانی آرش معیریان در گروه سینمایی ماندانا بعد از پایان نمایش فیلم سینمایی «سایه» ساخته امین امینی نیز ثبت شد.
سخنگوی شورای صنفی نمایش از دیگر تصمیمات این شورا را ثبت قرارداد فیلم «این زن حقش را می خواهد» به کارگردانی محسن توکلی بعد از پایان نمایش فیلم سینمایی «آب نبات چوبی» ساخته حسین فرحبخش عنوان کرد و گفت: این فیلم در گروه سینمایی کوروش اکران خواهد شد.
فرجی درباره ثبت قرارداد فیلم سینمایی «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی گفت: در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش هیچ قراردادی درباره این فیلم ارائه نشده و زمان قطعی اکران آن هنوز مشخص نیست.


منبع: ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .