تبیان، دستیار زندگی
محمد حسین لطیفی به جمع بازیگران سریال «پیکسل» پیوست تا برای نخستین بار بازیگری را با حضور در این پروژه که ساختاری نامتعارف و بکر دارد تجربه کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمد حسین لطیفی بازیگر شد

محمد حسین لطیفی به جمع بازیگران سریال «پیکسل» پیوست تا برای نخستین بار بازیگری را با حضور در این پروژه که ساختاری نامتعارف و بکر دارد تجربه کند.

بخش سینما و تلویزیون تبیان
محمدحسین لطیفی

محمد حسین لطیفی که به عنوان مشاور پروژه در سریال «پیکسل» حضور داشت، در آخرین روزهای تصویربرداری فاز اول ، به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفت تا یکی از نقش های کلیدی و حساس این سریال را ایفا کند. لطیفی پیش از این قصد داشت تا بازیگری را در سریال «نردبام آسمان» به کارگردانی خودش و نویسندگی حامد عنقا تجربه کند. او قرار بود در این سریال تاریخی عهده دار نقش تیمور لنگ باشد، اما با حذف بخش های مربوط به این شخصیت از قصه ، بازی لطیفی نیز منتفی شد. حالا بعد از گذشت سال ها او در حال تجربه این عرصه در پروژه «پیکسل» با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقاست. این دو علاوه بر این دو پروژه در سریال های «قلب یخی» و «تنهایی لیلا» هم با هم همکاری داشتند.
محمد حسین لطیفی دلیل حضورش جلوی دوربین را درخواست حامد عنقا می دادند و تاکید می کند اگر کسی دیگر چنین درخواستی می کرد نمی پذیرفت:«من به درخواست یکی از دوستان عزیزم پذیرفتم بازی کنم و نتواستم به این خواسته نه بگویم ؛ چه بسا اگر کسی دیگری جای حامد عنقا می بود جوابم برای بازیگری منفی بود.»

محمدحسین لطیفی

این کارگردان در پاسخ به این که چقدر نگران تجربه جدید یعنی بازی جلوی دوربین «پیکسل» است می گوید:« وقتی توی نقش خودت هستی زیاد نگران نیستی؛ فقط یک جاهایی من در زندگی شخصی ام اصلا این جوری که در سریال هستم نبوده ام و قرار است این جوری بازی کنم.»
سریال «پیکسل» این روز ها مراحل پایانی تصویربرداری فاز اولش را به کارگردانی محمود معظمی پشت سر می گذارد. این سریال در ژانر معمایی ساخته می شود و قصه آن حول و حوش یک اتفاق هولناک شکل می گیرد، اتفاقی که موجب می شود زندگی یک خواننده معروف و پر طرفدار با سرنوشت دو سوپراستار سینما گره بخورد. اما چه کسی این اتفاق را رقم زده و آن را جلو می برد؟ کامبیز دیرباز و پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی ،سحر قریشی، نرگس محمدی، برزو ارجمند، جواد یحیوی همراه با امید حاجیلی بازیگرانی هستند که تاکنون جلوی دوربین رفته اند که البته به زودی تعدادی دیگر از بازیگران مطرح سینما و تلویزون نیز به این جمع اضافه خواهد شد.

محمدحسین لطیفی

«پیکسل» نخستین سریال تعاملی است که بیننده ها در روند روایت داستان آن مشارکت دارند. جزئیات و کیفیت مشارکت مردم در قصه طی هفته های آینده اعلام خواهد شد.
فهرست عوامل اصلی سریال «پیکسل» عبارت است از طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا، کارگردان: محمود معظمی، مشاور کارگردان: محمد حسین لطیفی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی و سحر شهامت، تدوین: امیرشیبان خاقانی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، مدیران برنامه ریزی: فرزاد رحمانی و زینب نصراللهی، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، سرپرست تیم بدلکاری: امیر بدری، مدیر تدارکات: شهرام اسلامی، عکاس: پیام نصیری خرم و مدیر تولید: افشین قلی پور.


منبع: روابط عمومی سریال