تبیان، دستیار زندگی
فیلم سینمایی «مرداد» به تهیه کنندگی محمود فلاح و کارگردانی بهمن کامیار در روزهای گذشته فرم حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده و نسخه ابتدایی آن به دبیرخانه رسیده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمدرضا فروتن با «مرداد» به جشنواره فیلم فجر می آید

فیلم سینمایی «مرداد» به تهیه کنندگی محمود فلاح و کارگردانی بهمن کامیار در روزهای گذشته فرم حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده و نسخه ابتدایی آن به دبیرخانه رسیده است.

بخش سینما وتلویزیون تبیان

title

این اثر به تازگی پس از میکس موسیقی متن آن که توسط حامد ثابت ساخته شده، آماده نمایش است و  فرم سی و پنجمین جشنواره فجر را پر کرده و نسخه ابتدایی آن به دبیرخانه جشنواره رسیده است تا بهمن کامیار بعنوان یکی از فیلمسازان جوان، اولین تجربه سینمایی خود در مقام کارگردان را با این اثر اجتماعی پشت سر بگذارد.

«مرداد» که در دی‌ماه 1394 پروانه ساخت دریافت کرد، بلافاصله وارد مراحل پیش تولید شد و اواخر بهمن ماه فیلمبرداری آن آغاز شد و فیلمنامه آن که به قلم بهمن کامیار نوشته شده، از مضمونی اجتماعی برخوردار است و روایتگر زندگی یک زوج جوان به نامهای "امیر" و "رویا" است که پس از سالها زندگی دچار مشکلات و اختلافاتی شده اند که این جریانات دستمایه هسته اصلی داستان هستند و در خلاصه داستان آن آمده، "چه مردادی شود بهمن کنار تو ، من از غوغای ابر و آسمان می فهمم اینجایی". محمدرضا فروتن و رعنا آزادی ور ، بهنوش بختیاری، بابک بهشاد، لیلی فرهادپور، پروین ملکی، علی گل زاده، عاطفه للهی ، نیلوفر مولایی با حضور افتخاری اندیشه فولادوند و با هنرمندی مهتاب کرامتی ، ترکیب بازیگران این اثر سینمایی را تشکیل داده اند.

اسامی کامل عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از؛ نویسنده و کارگردان: بهمن کامیار، تهیه کننده: محمود فلاح، سرمایه گذار: بهمن کامیار، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، فیلمبردار: شهرام نجاریان، مدیر صدابرداری: خسرو کیوانمهر، صدابردار: فرشید کیوانمهر، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: حجت اشتری، مدیر تولید: سجاد رحیمی، مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی، مدیربرنامه ریزی: امین قوامی، دستیار اول کارگردان: آرمین آذری، دستیار دوم کارگردان و دستیاربرنامه ریز: آوا بالاور، منشی صحنه : فرشته عروجی، مدیر تبلیغات : میثم میرزایی، عکاس: زهرا مصفا، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان و مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی: میثم محمدی.


منبع: سینما پرس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .