تبیان، دستیار زندگی
سریال ها«دیگری» به جای «هفت سنگ» از شبكه سه پخش می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سریال شب قدر


سریال‌ «دیگری» به جای «هفت سنگ» ویژه شب‌های قدر روی آنتن شبکه سه است و «مدینه» و «فاخته» طبق روال از شبکه یک و دو پخش می شود.

سریال دیگری

سریال «دیگری» که به کارگردانی احمد کاوری و با بازی امین حیایی تولید شده، از امشب ساعت 21 از شبکه سه به نمایش در می‌آید. البته زمان پخش این سریال در شب‌هایی که مسابقات والیبال از شبکه سه پخش می‌شود، متغیر خواهد بود. به عنوان مثال روز جمعه دومین قسمت این سریال ساعت 19 به تماشاگران ارائه می‌شود.


سریال دیگری که در پنج قسمت به تهیه‌کنندگی سعید مرادی و کارگردانی احمد کاوری ساخته شده، درباره جوانی به نام علی است. او از پدر پیرش مراقبت می‌کند و نقش موثری در زندگی خواهرش دارد. علی فردی خیرخواه است و به بچه‌های بی‌سرپرست پرورشگاه سر می‌زند و زندانیان تنها را رایگان به مقصد می‌رساند، اما درست در روز تولدش اتفاقی رخ داده و نظم زندگی‌اش به هم می‌خورد.

فیلمنامه این سریال که به موضوع اهدای عضو هم توجه دارد، به قلم محمدحسین لطیفی نوشته شده است. لطیفی از کارگردانان نام‌آشنا در تلویزیون است و سریال‌هایی چون دودکش و صاحبدلان را در کارنامه دارد. او علاوه بر نویسندگی فیلمنامه، به عنوان مشاور نیز با سریال دیگری همکاری دارد.

سریال دیگری که در پنج قسمت به تهیه‌کنندگی سعید مرادی و کارگردانی احمد کاوری ساخته شده، درباره جوانی به نام علی است. او از پدر پیرش مراقبت می‌کند و نقش موثری در زندگی خواهرش دارد.

در این سریال امین حیایی نقش علی را بازی می‌کند، سعید آقاخانی در نقش قباد، رحیم نوروزی در نقش فریدون که گیرنده قلب علی است بازی می‌کند. رزیتا غفاری در نقش صدیقه، محسن قاضی مرادی در نقش پدر علی، سمانه پاکدل در نقش صبا نامزد علی، مهرداد نیکنام در نقش یک دلال و روزبه معینی در نقش وکیل ظاهر می‌شوند.از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به مینا نوروزی، منوچهر زنده‌دل، رویا اسکندانی، آرزو ابی‌زاده، سورنا قاجار و نصرت میرعظیمی اشاره کرد.

آهنگسازی سریال دیگری توسط رضا خسروی انجام می‌شود و تصویربرداری برخی از سکانس‌ها همچنان ادامه دارد. مرادی درباره روند تولید این سریال گفت: تصویربرداری سریال دیگری ابتدای تیر ماه در پرورشگاهی در منطقه نیاوران تهران آغاز شد. این پرورشگاه یکی از لوکیشن‌های اصلی سریال است. تاکنون در لوکیشن‌های متعددی چون بیمارستان، خیابان ناصرخسرو، طلافروشی قبرستان و خانه شخصیت‌های اصلی سریال تصویربرداری کرده‌ایم و طی یکی دو روز آینده با کار فشرده تصویربرداری سکانس‌های پایانی را هم به پایان می‌رسانیم.

این تهیه‌کننده تماشاگران سریال دیگری را به دیدن سریالی ساده و تاثیرگذار دعوت کرد و گفت: دیگری به کارهای خیر کوچکی اشاره می‌کند که بدون مزد و منت انجام می‌شود. در روزگاری که آدم‌ها یا منتظر این هستند که کارهای خیر بزرگی پیش بیاید یا یک کار خیر کوچک را در بوق و کرنا می‌کنند، سریال دیگری آدم‌هایی را به نمایش می‌گذارد که هر آنچه در توان دارند برای دیگران انجام می‌دهند و هیچ چشمداشتی هم ندارند.

پیش از این اعلام شده بود سریال «كیفر» به جای «فاخته» روی آنتن می رود كه در آخرین لحظه تصمیم عوض شد تا «كیفر» در فرصتی دیگر پخش شود.

بخش سینما و تلویزیون تبیان


منبع: جام جم/روابط عمومی شبكه دو