تبیان، دستیار زندگی
ظرف مدت نیم ساعت پس از نمایش تیزر تلویزیونی فیلم رفتار های غیر طبیعیاز تلویزیون سراسری ایتالیا ده ها مورد تماس تلفنی به ویژه از مناطق جنوب شهر ناپل با اداره اورژانس گرفته شده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فیلم ترسناک ایتالیا را دیوانه کرد

فیلم ترسناک ایتالیا را دیوانه کرد

ظرف مدت نیم ساعت پس از نمایش تیزر تلویزیونی فیلم "رفتار های غیر طبیعی"از تلویزیون سراسری ایتالیا ده ها مورد تماس تلفنی به ویژه از مناطق جنوب شهر ناپل با اداره اورژانس گرفته شده

نمایش عمومی فیلم ترسناک و کم بودجه "رفتار های غیر طبیعی " در ایتالیا به یک بحران اجتماعی تبدیل شده و بسیاری را دچار حمله عصبی کرده است.

به گزارش مهر از خبرگزاری فرانسه  اورژانس ایتالیا اعلام کردکه شنبه شب گذشته ظرف مدت نیم ساعت پس از نمایش تیزر تلویزیونی فیلم "رفتار های غیر طبیعی"از تلویزیون سراسری ایتالیا ده ها مورد تماس تلفنی به ویژه از مناطق جنوب شهر ناپل با اداره اورژانس گرفته شده و مواردی از حملات غیر عادی عصبی گزارش داده شده است.در مهم ترین مورد دختری 14 ساله به دلیل حمله شدید عصبی به بیمارستان منتقل شده و تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفته است.

از سوی دیگر ایگناتسیو لاروسا وزیر دفاع ایتالیا اعلام کرد در دو هفته گذشته تیزر تبلیغاتی یک فیلم ترسناک با عنوان "رفتار های غیر طبیعی "از تلویزیون پخش شده و هزاران کودک و نوجوان را به شدت ترسانده است.آقای وزیر که برای یک سفر اداری به استانبول رفته است  افزود : این موضوع نگران کننده ای است.وقتی پسر هفت ساله ام این تیزر را دید به من گفت که به شدت ترسیده است و این موضوع توجه من را به خود جلب کرد.

از سوی دیگر الساندرا موسولینی نوه دیکتاتور فاشیست ایتالیا و رئیس کمیسیون کودکان پارلمان این کشور نیز عنوان داشت  : فیلم "رفتار های غیر طبیعی" محتوایی به شدت اضطراب آور دارد و باعث بروز حمله های عصبی و مشکلات روانی در میان کودکان و نوجوانان کشور شده است.

موسولینی ادامه داد : فکر نمی کنم در حال حاضر بتوانیم نمایش عمومی فیلم را ممنوع کنیم.اما باید والدین فرزندانشان  را از تماشای این فیلم بر حذر دارند.

فیلم ترسناک " رفتار های غیر طبیعی"که با بودجه اندک 15000 دلاری ساخته شده از دو هفته پیش  در ایتالیا به نمایش عمومی در آمده و تا کنون 3.65 میلیون یورو در این کشور فروش داشته است.فروش این فیلم در هفته گذشته به مراتب بیش از فروش فیلم "آواتار"بوده است.

نهاد های غیر دولتی ایتالیا در صددند تا با تهیه طومارهایی ممنوعیت نمایش فیلم برای کودکان و نوجوانان زیر 18 سال را خواستار شوند.

معرفی و نقد این فیلم را بخوانید


تنظیم از گروه هنری تبیان