تبیان، دستیار زندگی
جهان و فرغ خواهر و برادری هستند كه سالیان سال در یك خانه دو طبقه به همراه فرزندانشان زندگی می كنند. آنها جهت امرار معاش چند وقتی است كه یك آژانس هواپیمایی افتتاح كرده‌اند و بهزاد قرار است با مهتاب ازدواج كند اما طی حوادثی این اتفاق رخ نمی‌دهد و این شروع م
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازخورد مثبت «دلنوازان»

دلنوازان

تهیه‌كننده مجموعه تلویزیونی «دلنوازان» گفت: بازخورد اجتماعی سریال تلویزیونی «دلنوازان» ساخته «حسین سهیلی‌زاده» در هفته نخست پخش از شبكه سوم سیما مثبت بوده است.

«مهران مهام» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس در مورد بازخورد پخش این سریال در جامعه، گفت: من بیشتر بازخورد اجتماعی سریال را مدنظر می‌گیرم كه الحمدالله تا به حال در برخورد با افراد مختلف خوب بوده است.

وی با اشاره به زمان پخش این مجموعه تلویزیونی گفت: البته دوست داشتم كه زمان پخش سریال نیم ساعت دیرتر می‌شد زیرا مخاطب می‌توانست بهتر به پای آن بنشیند. البته به نظرم، هر سریال خوبی می‌تواند در هر وضعیتی، حقش را از آنتن بگیرد.

جهان و فرغ خواهر و برادری هستند كه سالیان سال در یك خانه دو طبقه به همراه فرزندانشان زندگی می كنند. آنها جهت امرار معاش چند وقتی است كه یك آژانس هواپیمایی افتتاح كرده‌اند و بهزاد قرار است با مهتاب ازدواج كند اما طی حوادثی این اتفاق رخ نمی‌دهد و این شروع ماجراهای این دو خانواده در سریال دلنوازان است...

مهام با اشاره به این كه این روزها قسمت‌های خارجی سریال 50 قسمتی «دلنوازان» تصویربرداری می‌شود، به فارس گفت: تصویربرداری این سریال، تا یك ماه دیگر ادامه دارد.

به گزارش فارس، داستان‌های این سریال را «علیرضا كاظمی‌پور» و «سعید جلالی» نوشته‌اند و در گروه فیلم و سریال شبكه سه سیما تولید می‌شود.

دلنوازان

«مهران مهام» و «ایرج محمدی» تهیه‌كنندگان این سریال هستند و بازیگرانی نظیر سیاوش خیرابی، شاهرخ استخری، زهره فكورصبور، فریبا كوثری و پرویز فلاحی‌پور در آن ایفای نقش می‌كنند.

در خلاصه داستان «دلنوازان» آمده است: جهان و فرغ خواهر و برادری هستند كه سالیان سال در یك خانه دو طبقه به همراه فرزندانشان زندگی می كنند. آنها جهت امرار معاش چند وقتی است كه یك آژانس هواپیمایی افتتاح كرده‌اند و بهزاد قرار است با مهتاب ازدواج كند اما طی حوادثی این اتفاق رخ نمی‌دهد و این شروع ماجراهای این دو خانواده در سریال دلنوازان است...

سایر عوامل این پروژه عبارتند از: تصویربردار: سهیل نوروزی، صدابردار: مهدی آزادی، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچی، چهره‌پرداز: مهری شیرازی، برنامه‌ریز: مجتبی خادم‌زاده، دستیار اول كارگردان: حمید سلیمانی.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی