تبیان، دستیار زندگی
روایتهای متفاوت شریفی نیا و مهران مدیری درباره حضور شریفی نیا در سریال مهران مدیری و بازتاب آن در برنامه مثلث شیشه ای ،این موضوع را به موضوعی جنجالی تبدیل کرده است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماجرای شریفی نیا و مهران مدیری

روایتهای متفاوت شریفی نیا و مهران مدیری درباره حضور شریفی نیا در سریال مهران مدیری و بازتاب آن در برنامه مثلث شیشه ای ،این موضوع را به موضوعی جنجالی تبدیل کرده است.

مهران مدیری

ماجرا به روایت مدیری

ماجرا از این قرار بود که رشید پور در برنامه اش از مدیری می پرسد ؟قرار بود شریفی نیا در سریال تو یک سکانس بازی کند ، تو هم یک سکانس در سریالش؟ و مدیری نیز اینگونه جواب می دهد :

این ها را از کجا می فهمید شما،شریفی نیا پیشنهاد داده بود که من بروم در قسمتی از سریال اغما بازی کنم، آن هم بعنوان مهمان . من خیلی درگیر بودم ، با همه علاقه ای که به سیروس مقدم دارم، نشد. شریفی نیا هم گفت نمیایی،نمی یام.

تو خودت را نکشتی برای اینکه بیاییبرای من بازی کنی؟!

گفتم نیا، ولی روز آخر زنگ زدم گفتم که بیاید، بعد از اینکه نتوانستیم در خدمت آقای پروین باشیم ، خب به خیلی ها فکر کردیم، آن موقع رضا کیش بود ، گفت نمی توانم بیایم.

حال راستش را بگویم ؟شریفی نیا گفت میخواهم بیایم، بلیط ام را درست می کنم جنگی می یام، بعد زنگ زد و پکر ، گفت گروه نمیذاره ، آقای مقدم نمی گذارند. می گویند او نیامده تو برای چی بری.من از همین جا به آقای مقدم سلام عرض میکنم.

رشید پور شیطنت می کند

درادامه رشید پور به مدیری می گوید :شریفی نیا کاملا برعکس اینها را به من گفت، در گفتگوی تلویزیونی گفت مهران مدیری به من زنگ زد گفت بیا، گفتم من کیش ام نمی آیم خودت هر کار می خوای بکن.

محمدرضا شریفی نیا

دوربین من کدام است؟

مدیری در برنامه زنده رشید پور واکنش جالبی نشان می دهد و می گوید *دوربین من کدام است؟ (خطاب به شریفی نیا)تو خودت را نکشتی برای اینکه بیاییبرای من بازی کنی؟!

مدیری باید خودش رابکشد

اما شریفی نیا در گفت وگویی با ماهنامه زندگی ایده آل ،جواب مدیری را داده وگفته است :در كنار مدیری در مرد هزار چهره قرار بود یكی دو سكانس بازی كنم ولی به دلیل اینكه سر هر دوی ما شلوغ بود این اتفاق نیافتاد. قراربود نقش بازیگردان رابازی كنم.آن روزها در كیش بودم و گفتم همه تلاشم را می كنم كه بیایم. كارگردان و مسولان شبكه موافق حضور من نبودند .من ساعت 4صبح به مهران زنگ زدم و گفتم او می تواند این مشكل رااز طریق مسئولان شبكه ها حل كندكه هماهنگ نشد.

این مهران مدیری باید باشد كه خودش را باید بكشد تامن برایش بازی كنم.

وی ادامه داد:رشید پور برای اینكه بازارخودش را داغ كند این حرف را زد مهران دوست صمیمی من است وخودش ازم خواست كه بروم این مهران مدیری باید باشد كه خودش را باید بكشد تامن برایش بازی كنم.

منبع خبر : سینمای ما