تبیان، دستیار زندگی
فردا،«امین حیایی» جلوی دوربین فیلم «دایره زنگی» به كارگردانی پریسا بخت‌آور می‌رود و بازی‌اش در این پروژه آغاز می شود. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز بازی «امین حیایی» در دایره زنگی

امین حیایی

فردا،«امین حیایی» جلوی دوربین فیلم «دایره زنگی» به كارگردانی پریسا بخت‌آور می‌رود و بازی‌اش در این پروژه آغاز می شود.

سید جمال ساداتیان در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس اظهار داشت: فردا بازی امین حیایی در دایره زنگی شروع می‌شود و در نقش آقای جعفری ایفای نقش خواهد كرد.

وی ادامه داد: تاكنون صابر ابر،باران كوثری،بهاره رهنما،مهدی پاكدل،اكرم محمدی، جلوی دوربین رفته‌اند.

به گفته كارگردان «دایره زنگی» بازی بهاره رهنما هم كه از دوشنبه شروع شده،بخش اعظم كارش را روز چهارشنبه به پایان رسانده و تنها بخش اندكی از بازی او در دایره زنگی باقی است.

بر این اساس، همچنین بازی محمدرضا شریفی‌نیا پس از بازگشتش از سفر شروع شده است و مهران مدیری و هدیه تهرانی ‌از هفته آینده جلوی دوربین این فیلم می‌روند.

ساداتیان افزود:هایده صفی‌یاری هم از اول مهر ماه كار تدوین فیلم را شروع می‌كند.

قابل توجه این است كه در این فیلم ،علاوه بر فیلمبرداری در لوكیشن اصلی فیلم در اقدسیه،بخش‌هایی از سكانس‌های خارجی فیلم گرفته شده و باقی فیلمبرداری آن در زمان دیگری انجام می‌شود.فیلم به جهت تصویر زندگی پنج خانواده،به پنج لوكیشن تقسیم شده است.

به گزارش فارس،سازندگان این فیلم علاقمندند با پایان گرفتن كار و نمایش آن در جشنواره فیلم فجر ،در نوروز سال آینده فیلم را به اكران عمومی در آورند.

داستان فیلم درباره دختری است كه صبح روز جمعه خودرو پدرش را برمی دارد و همراه محمد به گردش در شهر می رود، اما طولی نمی كشد كه تصادف می كنند. آنها فقط تا بعد از ظهر فرصت دارند هزینه های تعمیر و صافكاری را تامین كنند، پس به خانه ای در شمال شهر می روند تا با انجام كاری پول مورد نیاز را به دست بیاورند.

منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط :

آغاز «دایره زنگی» در روز ملی سینما

سال سینمایی «مهران مدیری»