تبیان، دستیار زندگی
بازیگر نقش جلال فتوحی در مجموعه «میوه ممنوعه» گفت:این شخصیت كار منفی انجام نمی‌دهد و هر فردی با توجه به شرایط و موقعیتی كه در آن قرار می‌گیرد مجبور به انجام كارهایی می شود وگرنه هیچ كس در ذات خود منفی نیست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در حضور «نصیریان» و «فتحی» نمی‌توان بد بازی كرد

امیر جعفری در میوه ممنوعه

امیر جعفرى با تئاتر شروع كرده است. گروه تئاتر فردا به سرپرستى محمد یعقوبى اواخر دهه ۷۰ توانست علاقه مندان بسیارى را به سالن ها بكشاند و كارهاى ایرانى قابل تأملى را ارائه دهد. امیر جعفرى به همراه همسرش ریما رامین فر و پانته آبهرام، هومن برق نورد، رحیم نوروزى و ... از اعضاى این گروه بودند. این گروه اوایل دهه ۸۰ منحل شد و اعضاى گروه هریك در گروه دیگرى كار خود را ادامه دادند.

امیر جعفرى هم در همان سال ها رو به عرصه تصویرى آورد و بازى در چند مجموعه طنز و فیلم هاى سینمایى همچون نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ از این دست به شمار مى آید. اما هیچ یك نتوانست به اندازه شخصیت جلال فتوحى در مجموعه میوه ممنوعه و حسن فتحى توجه مخاطبان را به خود جلب كند.

امیر جعفری گفت: وقتی تهیه كننده اسماعیل عفیفه و كارگردان حسن فتحی باشد و بازیگران رو به رویت هم علی نصیریان و گوهرخیراندیش باشند بازیگری كه بد بازی كند باید این حرفه را ببوسد و كنار بگذارد و به دنبال شغل دیگری بگردد.

امیر جعفری در میوه ممنوعه

بازیگر نقش جلال فتوحی در مجموعه «میوه ممنوعه» گفت:این شخصیت كار منفی انجام نمی‌دهد و هر فردی با توجه به شرایط و موقعیتی كه در آن قرار می‌گیرد مجبور به انجام كارهایی می شود وگرنه هیچ كس در ذات خود منفی نیست.

وی ادامه داد:بازی متفاوتی در این مجموعه از خود نشان نداده‌ام چون بازیگر همان بازیگر است و این نقش متفاوت است كه چهره او را متفاوت نشان می‌دهد.

وی افزود:همه متنها و بازیها با هدایت كارگردان بوده است و من هیچ كار اضافه‌ای انجام نداده ام. هرچه بوده جلوی دوربین انجام داده‌ایم و جراحی مغز هم نكرده‌ایم. وقتی تهیه كننده اسماعیل عفیفه و كارگردان حسن فتحی باشد و بازیگران رو به رویت هم علی نصیریان و گوهرخیراندیش باشند بازیگری كه بد بازی كند باید این حرفه را ببوسد و كنار بگذارد و به دنبال شغل دیگری بگردد.

امیر جعفری در میوه ممنوعه

وی با بیان اینكه همه عوامل وقتی دست به دست هم می دهندیك كار خوب از آب در می‌آید درباره دیالوگهایی كه در این مجموعه استفاده می‌كند گفت: شما فكر می كنید بازیگری قدرت دارد چنین دیالوگ‌هایی بگوید؟ صد در صد كار آقای علیرضا نادری بوده و من در این كار مدیون آقای فتحی و نادری هستم. فتحی به دلیل اینكه این نقش را به من داد و آقای نادری هم به دلیل نوشتن چنین دیالوگ‌هایی كه نظیر آن را در سال های اخیر در چنین كارهای اجتماعی نداشته و كمتر دیده‌ایم.

وی تصریح كرد: وقتی دیالوگی خوب نوشته شود،بازیگر لازم نیست خیلی زحمت بكشد و خود متن خوب كار را هدایت می‌كند و درست مانند یك رمان خوب می‌ماند كه وقتی تا آخر آن را می‌خوانی تمامش در ذهنت باقی می‌ماند.آقای نادری تك تك این دیالوگها را با دقت و وسواس نوشته و در دهان بازیگران قرار داده است. ما كاری انجام نداده‌ایم كار اصلی را كارگردان و نویسنده انجام داده‌اند.

منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط :

یادمان می‌رود حالا 73 سال دارد...

مخاطب زیاد مجموعه‌های مناسبتی نگران‌کننده است

حساسیت‌ها درباره شخصیت «حاج یونس فتوحی» كاذب است

سریال‌های رمضان از نگاه منتقدان (1)

عواقب مغرور شدن به عبادت را می‌بینیم...

دانلود موسیقی تیتراژ میوه ممنوعه

میوه ممنوعه» و انتقاد به عملكرد مخابرات