تبیان، دستیار زندگی
جشنواره موسیقی پاپ برگزار می‌شود مدیركل دفتر موسیقی و شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:به منظور انسجام گروه‌های موسیقی پاپ،سال آینده جشنواره موسیقی پاپ را برگزار می‌كنیم. «محمد‌حسین احمدی‌»مدیركل دفتر امور موسیقی و ش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیركل دفتر موسیقی ارشاد: جشنواره موسیقی پاپ برگزار می‌شود

مدیركل دفتر موسیقی و شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:به منظور انسجام گروه‌های موسیقی پاپ،سال آینده جشنواره موسیقی پاپ را برگزار می‌كنیم.

«محمد‌حسین احمدی‌»مدیركل دفتر امور موسیقی و شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر گفت:

به دلیل عدم حضور گروه‌های موسیقی پاپ و همچنین انسجام بخشیدن به آنها در ستاد جشنواره موسیقی فجر و در دفتر موسیقی به این نتیجه رسیدیم كه یك جشنواره مستقل برای گروه‌های موسیقایی پاپ برگزار كنیم.

وی ادامه داد:با برگزاری چنین جشنواره‌ای،از یكسو تعبیر هنرمندان موسیقی پاپ را مبنی بر بی‌توجهی نسبت به آنها جبران می‌كنیم و از طرفی دیگر دفتر موسیقی با كمك فرهیختگان و نام‌آوران گروه‌های موسیقی پاپ خط مشی صریح و شفاف را در خصوص آثار پاپ مورد تاكید مردم آغاز می‌كند.

مدیركل دفتر امور موسیقی و شعر ارشاد با اشاره به سیاست‌ها و آیین‌نامه‌های به تصویب رسیده این جشنواره افزود:من امیدوارم بتوانم سال آتی یك كار فاخر و امیدواركننده برای گروه‌های موسیقی پاپ داشته باشیم كه تمام نگرانی‌هایی آنها بر طرف شود.ما مطمئن هستیم گروه‌های موسیقی پاپ فعالیت‌های خوبی دارند كه جامعه به خوبی از آنها استقبال می‌كند و به آن احترام می‌گذارد.وظیفه ما هم بر این است كه از تمام گروه‌های موسیقی به شرط فاخر بودن و به شرط اینكه اعتلای فرهنگی و نگرش جامعه و نسل بشر را داشته باشند،حمایت كنیم.

مدیركل دفتر موسیقی با بیان اینكه تاكنون در هیچ دوره‌ای از جشنواره گروه‌های پاپ حضور نداشتند،گفت:به این دلیل كه در هیچ دوره‌ای از جشنواره موسیقی فجر گروه‌های پاپ به روی صحنه نمی‌روند در این دوره هم عدم حضور این گروه‌ها را شاهد هستیم كه بر این اساس تصمیم داریم جشنواره‌ای مجزا برای آنها برگزار كنم.

«احمدی»در خاتمه خاطرنشان كرد:جشنواره موسیقی پاپ را اوایل فعالیت‌های كاریمان در سال 86 و حداكثر در سه ماه دوم سال به عنوان یك كار مفید و ارزشمند در رفع نگرانی‌های هنرمندان موسیقی پاپ برگزار می‌كنیم.

منبع : فارس