تبیان، دستیار زندگی
انی به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر رسید با پایان یافتن مهلت ارسال فیلم‌ها به دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر ، بیش از 90 فیلم بلند سینمایی ایرانی برای حضور در جشنواره فیلم فجر اعلام آمادگی کرده اند و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیش از 90 فیلم بلند سینمایی ایرانی

به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر رسید


با پایان یافتن مهلت ارسال فیلم‌ها به دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر ، بیش از 90 فیلم بلند سینمایی ایرانی برای حضور در جشنواره فیلم فجر اعلام آمادگی کرده اند و نسخه اولیه این آثار به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، هیات انتخاب فیلم های ایرانی جشنواره نیز از روز سه‌شنبه هجدهم آذرماه کار ارزیابی و بازبینی فیلم های این بخش را آغاز کرده است .

بر پایه این گزارش ، پیش بینی می شود که 20 تا 25 فیلم سینمای ایرانی در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره انتخاب و معرفی شوند و همچنین تعدادی از این آثار نیز در بخش های مسابقه فیلم های اول و میهمان جشنواره به روی پرده می روند.

"احمد امینی"، "حسن برزیده"، "عزیزاله حاج مشهدی" ، "مجید رضابالا" ، "جمال شورجه"، "یداله صمدی" ، "حسین کرمی" ، "مجتبی مشیری" و "محمدحسین نیرومند" اعضای هیات انتخاب بخش مسابقه سینمای ایران ( سودای سیمرغ ) جشنواره فیلم فجر هستند. بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.