تبیان، دستیار زندگی
سید 377 فیلم کوتاه و مستند تا پایان مهلت مقرر به دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رسیده است. روابط عمومی جشنواره فیلم فجر اعلام کرد از میان این تعداد فیلم 253 اثر مستند متقاضی حضور در بخش چشم واقعیت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

377 فیلم کوتاه و مستند به دفتر جشنواره فجر رسید


377 فیلم کوتاه و مستند تا پایان مهلت مقرر به دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رسیده است. روابط عمومی جشنواره فیلم فجر اعلام کرد از میان این تعداد فیلم 253 اثر مستند متقاضی حضور در بخش چشم واقعیت و 124 فیلم کوتاه متقاضی شرکت در بخش فیلم کوتاه شده‌اند.

هیئت انتخاب بخش فیلم‌های مستند و کوتاه داستانی بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر به زودی معرفی می‌شود و کار خود را آغاز می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود هیئت انتخاب این بخش فیلم‌های برگزیده بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه و مستند را تا بیستم دی‌ماه انتخاب و معرفی کند.

در بخش چشم واقعیت دو سیمرغ بلورین به بهترین کارگردان و پژوهش برتر تعلق می‌گیرد و در بخش مسابقه فیلم کوتاه یک سیمرغ بلورین به فیلم برتر اهدا می شود. امسال فیلم‌های کوتاه جشنواره فیلم فجر از میان آثار بخش‌های مختلف جشنواره فیلم کوتاه تهران که به دبیرخانه جشنواره رسیده اند انتخاب و معرفی خواهند شد.