تبیان، دستیار زندگی
تهیه‌كننده مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» گفت: به زودی كار ساخت موسیقی این مجموعه را با آهنگسازی كه بتواند آنچه را كه مد نظر ماست بسازد، آغاز می‌كنیم.حبیب الله كاسه‌ساز، تهیه‌كننده مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«در چشم باد» به مرحله موسیقی رسید

تهیه‌كننده مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» گفت: به زودی كار ساخت موسیقی این مجموعه را با آهنگسازی كه بتواند آنچه را كه مد نظر ماست بسازد، آغاز می‌كنیم.

حبیب الله كاسه‌ساز، تهیه‌كننده مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: كار تدوین سریال «درچشم باد» به پایان رسیده است و این مجموعه به مرحله ساخت موسیقی رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به اینكه هنوز با آهنگساز خاصی برای ساختن موسیقی این مجموعه صحبت نكرده است گفت: به زودی از چند آهنگساز دعوت میكنیم و كار را به یكی از آنها كه بتواند پاسخگوی خواسته های ما باشد می‌سپاریم.

وی در ادامه افزود: ساخت این سریال یكی از سخت‌ترین پرو‍‍ژه ‌ای سریال سازی در تلویزیون است كه برای ساخت آن تا به حال از 480 لوكیشن استفاده شده و مجبور شدیم به بیش از 10 شهرستان و استان دیگر سفر كنیم.

وی افزود: در چشم باد، قصه زندگی خانواده‌ای است كه رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان از دوره قیام میرزا كوچك خان جنگلی تا فتح خرمشهر به تصویر كشیده می‌شود، قصه از زمانی آغاز می‌شود كه میرزا كوچك خان جنگلی، در گیلان اعلام جمهوری می‌كند و با این اقدام دوران پر حادثه تاریخ معاصر ایران آغاز می‌شود.

كاسه ساز ادامه داد:داستان این مجموعه سه دوره تاریخی ایران را از سال 1299 تا فتح خرمشهر روایت می‌كند و درباره یك خانواده است كه پدر خانواده یكی از یاران و همرزمان میرزا كوچك خان جنگلی بوده است. او پس از كشته شدن میرزا و شكست نهضت جنگل به شهر می‌آید، ولی روحیه مبارزه‌‌طلبی علیه ظلم را همچنان با خود دارد. پس از مدتی كه فرزندان او بزرگ می‌شوند، مساله انقلاب و اقدام برای پیروزی آن و سپس جنگ تحمیلی مطرح می‌گردد كه تمامی افراد این خانواده درصدد بیرون راندن دشمن با یكدیگر متحد و هم‌قسم می شوند.او افزود: در چشم باد، به بررسی اوضاع اجتماعی ایران در اواخر عصر قاجار، مبارزات مردمی، ضعف حكومت حاكمان در این دوران و در واقع حاشیه‌های پیروزی انقلاب اسلامی و روزهای فتح خرمشهر می‌پردازد.

لینک :

دیوار صوتی لاله‌زار شكست شد ...

در چشم باد ، وصیت‌نامه‌ام محسوب می‌شود

در چشم باد تاریخ معاصرمان را به تصویر می کشد

آغاز فیلمبرداری«در چشم باد»

«در چشم باد» ظرفیت دراماتیك بسیار بالایی دارد