تبیان، دستیار زندگی
منیژه حكمت فیلمبرداری "سه زن" را اوایل مهر ماه در تهران آغاز خواهد كرد. حكمت كه آخرین ساخته‌اش "زندان زنان" است، فیلمبرداری "سه زن" را با حضور هدیه تهرانی ، پگاه آهنگرانی، مریم بوبانی، نازنین آقااحمدی جلوی دوربین می‌...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"سه زن" منیژه حكمت مهرماه جلوی دوربین می‌رود

منیژه حكمت فیلمبرداری "سه زن" را اوایل مهر ماه در تهران آغاز خواهد كرد.

حكمت كه آخرین ساخته‌اش "زندان زنان" است، فیلمبرداری "سه زن" را با حضور هدیه تهرانی ، پگاه آهنگرانی، مریم بوبانی، نازنین آقااحمدی جلوی دوربین می‌برد .

در این ساخته حكمت،هدیه تهرانی علاوه بر بازیگری به عنوان طراح لباس نیز همكاری می‌كند.

در خلاصه داستان آن كه با فیلم‌نامه‌ای از نغمه ثمینی جلوی دوربین می‌رود آمده است:« مینو سرگردان در پی دخترش می‌گردد كه در می‌یابد میراث كهنی را به یغما می‌برند. در این حین مادرش می‌گریزد و در زمان گم می‌شود.

حالا سه زن دور از یكدیگر حرف‌ها، تردیدها و خیال‌های خود را در سفری بی‌انتها به تصویر می‌كشند. سفری در گذشته، درآینده و در زمان حال.»

همچنین مشاورین فیلم‌نامه نیز، منیژه حكمت، داریوش عیاری، مصطفی خرقه‌پوش هستند.

به گزارش ایسنا، "سه زن" در مرحله پیش تولید بسر می‌برد و هنوز تمامی عوامل آن مشخص نشده‌اند و بعد از تهران فیلمبرداری آن در اكثر نقاط ایران ادامه خواهد داشت.

عواملی كه تاكنون حضورشان در این پروژه قطعی شده است،عبارتند از: مدیر فیلمبرداری:داریوش عیاری تدوین: مصطفی خرقه‌پوش،طراح گریم: مهری شیرازی، آهنگساز : حیدر ساجدی، عكاس: امیرعابدی

دستیار كارگردان: حمید اكبری و تهیه کننده: بامداد فیلم

لینک :

زندان زنان در هند

عصر محبوبیت كارگردان ها

پاسخ هشتاد و سه تن از اهالی سینما به یك پرسش