تبیان، دستیار زندگی
ار كتاب درباره پیامبر اعظم (ص) در نمایشگاه كتاب قائم مقام انجمن اسلامی ناشران تهران از توزیع رایگان 100 هزار نسخه كتاب درباره شخصیت پیامبر اعظم (ص) در نمایشگاه بین‌المللی كتاب خبر داد. به نقل از ستاد خبری نوزدهمین نمایشگاه ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قائم مقام انجمن اسلامی ناشران تهران اعلام كرد:

توزیع رایگان یكصد هزار كتاب درباره پیامبر اعظم (ص) در نمایشگاه كتاب


قائم مقام انجمن اسلامی ناشران تهران از توزیع رایگان 100 هزار نسخه كتاب درباره شخصیت پیامبر اعظم (ص) در نمایشگاه بین‌المللی كتاب خبر داد.

به نقل از ستاد خبری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران، محمد‌رضا علیان افزود: امسال مشاركت و همكاری تشكل‌های تخصصی نشر در امور اجرایی نمایشگاه بین‌الملی كتاب تهران بیشتر شده و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با این سیاست عملا به سمت كاهش تصدی‌گری دولت در حوزه فرهنگ حركت می‌كند.

وی گفت: در این دوره انجمن اسلامی ناشران تهران مسئولیت روابط عمومی كمیته اجرایی ناشران داخلی را بر عهده دارد و در این زمینه برنامه‌هایی همانند جشن كتاب، تقدیر از خادمان نشر و ... پیش‌بینی شده كه در ایام برگزاری نمایشگاه كتاب در سالنهای بخش ناشران داخلی به اجرا در خواهد آمد.

علیان افزود: همچنین امسال به مناسبت نامگذاری سال پیامبر اعظم (ص) یكصد هزار نسخه كتاب درباره شخصیت پیامبر اكرم (ص) چاپ و در نمایشگاه بین‌المللی به صورت رایگان اهدا خواهد شد.

قائم مقام انجمن اسلامی ناشران تهران اظهار داشت: در حال حاضر نقشه سالن‌ها آماده شده و هر یك از تشكل‌های تخصصی نشر همچون انجمن فرهنگی ناشران كودك و نوجوان انجمن فرهنگی ناشران آموزشی و انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی در تدارك و آماده‌سازی غرفه‌ها و سالن‌ها هستند.

علیان در پایان گفت: خوشبختانه همكاری گسترده ناشران و حمایت مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باعث شده تا امور اجرایی مطابق برنامه‌ریزی انجام شود و امیدواریم نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران هرچه بهتر و باشكوهتر برگزار شود.