تبیان، دستیار زندگی
چرخ سینما امسال بهتر می چرخد / مهرداد صدیقیان در گفت وگو با هنرآنلاین
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چرخ سینما امسال بهتر می‌چرخد

title

مهرداد صدیقیان می‌گوید وقتی مردم با پرداخت سه هزار تومان بهترین فیلم‌های روز دنیا را در اختیار دارند قطعاً سطح سلیقه‌شان بالا رفته و توقع بیشتری از سینماگران داخلی دارند.

مهرداد صدیقیان بازیگر جوانی است که با فیلم "اتوبوس شب" کیومرث پوراحمد خوش درخشید و این راه را با انگیزه و قوای بیشتری ادامه داد. او این روزها جزو ستارگان سینمای ایران است.

صدیقیان درباره فعالیت‌‌های اخیر خود به خبرنگار هنرآنلاین گفت: این روزها مشغول بازی در فیلمی به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده هستم با نام موقت "زرد" که روزهای پایانی تصویربرداری‌اش را طی می‌کند. همچنین فیلم "ناخواسته" به کارگردانی برزو نیک‌نژاد از اول مردادماه اکران می‌شود. فیلم "مادر قلب اتمی" علی احمدزاده را دارم که وضعیت اکران آن هنوز مشخص نیست، در فیلم "پدیده" به کارگردانی علی احمدزاده نقش کوتاهی بازی کردم، فیلم "اروند " به کارگردانی پوریا آذربایجانی قرار است در هفته دفاع مقدس اکرانش شروع شود. فیلم "خماری" داریوش غذبانی نیز قرار است، تابستان اکران شود.

وی درباره فعالیت‌های خود در تلویزیون نیز اظهار کرد: در تلویزیون فعلاً کاری ندارم، چرا که پیشنهاد خیلی چشمگیری نداشتم.

بازیگر سریال "مدینه" همچنین با اشاره به اینکه سینمای ایران روزهای پررونقی را پشت سر می‌گذارد، عنوان کرد: خدا را شکر، با استقبالی که از فیلم‌های سینما در نوروز امسال شد، نوید یک سینمای پررونق را به ما داد و سینماگران را بسیار امیدوار کرد. فکر می‌کنم چرخ سینما امسال بهتر بچرخد، البته اگر بر همین منوال پیش برود. اگر هم نخواهد پیش برود که هزاران عامل می‌توانند جلوی این رونق را بگیرند.

صدیقیان در ادامه درباره رقابت بازیگران و همچنین تأثیر جوایز بین‌المللی و سطح سلیقه مردم نسبت به بازی بازیگران سینما نیز گفت: فکر می‌کنم وقتی همه مردم می‌توانند با پرداخت سه هزار تومان، بهترین فیلم‌های روز دنیا را بخرند و در خانه‌های خود نگاه کنند، ناخودآگاه یک مقایسه‌ای بین سینمای ایران و سینمای دنیا در ذهن مخاطب پیش می‌آید که من این مقایسه را مثبت می‌بینم، چرا که سینماگران ایرانی شاید تکنیک سینمای غرب را نداشته باشند، اما تلاششان را برای کیفیت هرچه بهتر بالا می‌برند، چون سطح سلیقه مردم با دیدن این فیلم‌ها بالا رفته و توقع بیشتری دارند. این مقایسه در مورد بازیگری هم صدق می‌کند و این مقایسه بین بازیگران نیز پیش می‌آید و آن‌ها نیز تلاش می‌کنند، رقابت کنند و مثل بازیگران مطرح دنیا از تمام توانایی خود در این زمینه استفاده کنند.









هنرانلاین

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .